احمدی:ملاک ارزیابی مدیران،همراهی با سیاست‌ها ورویکرددولت تدبیر و امید است

فرماندار نكا با اظهار گلايه از برخي مديران و كم‌كاري‌هاي آنان گفت: متاسفانه برخی مدیران حوصله خدمت به مردم را ندارند و این گروه از مديران بدانند كه تنها پشت میزنشيني دردي از مردم جامعه دوا نمي‌كند و بايد عملياتي وارد ميدان شوند.

به گزارش نیکاخبر: جعفر احمدی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برخی از مدیران نه تنها به کارهای حوزه فعالیت خود بلکه به ارباب رجوع هم بی‌تفاوت هستند و این در شأن مدیران ما نیست.
وی با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید تکریم ارباب رجوع را اولویت کار خود قرار داده است، افزود: امور ارباب رجوع باید در ادارات با اولویت رسیدگی شود و کار به فرمانداری و اداره کل کشیده نشود.

نماینده عالی دولت ادامه داد: ملاک ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی، همراهی و همسویی با سیاست‌ها و رویکرد دولت تدبیر و امید است و مدیران باید به گفتمان دولت یازدهم و دوازدهم پایبند باشند.
احمدی اضافه کرد: تلاش برای رفع مشکلات مردم اولویت کار ما است و مدیران باید متفاوت تر از گذشته برای خدمت به مردم تلاش کنند و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در اجرای سیاست‌های دولت گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به غیبت برخی از مدیران در جلسات مهم شهرستانی، کارگروه‌ها و جلسه شورای اداری گفت: این جلسات مهم و سرنوشت‌ساز است چرا که برای رفع مشکلات مردم تشکیل می‌شود و باید با استفاده از مدیریت مدیران شهرستانی برای رفع معضلات، چاره‌اندیشی شود.
این مسؤول افزود: حضور به موقع و جدی در جلسات از مسائل مهمی است که باید مورد توجه همه مدیران باشد و عدم حضور مدیران در این جلسات قابل قبول نیست.

نکا در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات ما بین برخی از ادارات امری است که وجود دارد اما این مشکلات و اختلافات باید با تعامل و همکاری ادارات و نهادها حل و فصل شود و کار به جاهای باریک و محکم قضایی کشیده نشود.

*پایش تصویری در سطح شهر جدی گرفته شود
احمدی، همچنین با تأکید بر نصب دوربین در سردرب ادارات و نهادها، اظهار کرد: ادارات در تجهیز ادارات به دوربین توجه داشته و همچنین پایش تصویری در سطح شهر توسط شهرداری جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه کمک به عتبات عالیات هم از دیگر مواردی است که باید همچون گذشته و فعال‌تر از قبل ادامه داشته باشد؛ خاطر نشان کرد: علاوه بر این کمک به عتبات عالیات در طول سال ادامه دارد؛ باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از راهپیمایی عظیم اربعین انجام شود.

نماینده عالی دولت در نکا با اعلام اینکه در هفته پدافند غیر عامل قرار داریم، ادامه داد: در حوزه پدافند غیر عامل باید همکاری و تعامل مختلف در بین ادارات برقرار باشد و آموزش‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

*رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفع مشکلات و ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی دولت گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه دولت است و هر یک از ما به عنوان عضوی از بدنه این دولت، باید با تمام توان برای اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی دولت در حوزه کاری خود تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: با توجه به دستورات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی در جامعه همه ما باید در این بخش فعال‌تر از گذشته وارد شده و برای اشتغال‌زایی تلاش کنیم.

این مسؤول ادامه داد: مقام معظم رهبری، اولویت و چالش مهم و فوری کشور را مسائل و مشکلات اقتصادی عنوان کردند و لذا اگر ما بتوانیم تصمیمات درست، به‌جا و مناسب برای پویایی اقتصاد اتخاذ کنیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی برطرف می‌شود.

فرماندار نکا اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال در بخش اقتصاد مقاومتی باید همه دستگاه‌ها و ادارات، از حالت شعار خارج شوند و با تشکیل کارگروه‌های متناسب، به صورت عملی وارد میدان شوند.

احمدی، با اشاره به رفتار خصمانه آمریکا در قبال برجام یادآور شد: با مذاکراتی که تحت نظارت مقام معظم رهبری، تلاش شبانه‌روزی تیم مذاکره کننده، تدبیر و درایت رئیس جمهور، صبر و حوصله و نجابت ملت ایران انجام شد، سایه تحریم و جنگ و تهدید از سر ملت برداشته شد و امروز ایران اسلامی با امنیت در منطقه ادامه فعالیت دارد و به یک قدرت بلامنازع و غیر قابل انکار در منطقه تبدیل شده است.

*حمایت ویژه از نیروهای انقلابی با قوت ادامه دارد

وی در ادامه سخنان خود افزود: حمایت ویژه از نیروهای انقلابی با قوت ادامه دارد و یاوه‌گویی‌های دشمنان بر ملت ما و اراده این مردم تأثیر ندارد.

احمدی در پایان با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: همه مردم و مسؤولان باید در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان، ید واحده شده و علیه یاوه‌گویی‌های استکبار وارد میدان شوند و بار دیگر اتحاد و وحدت خود را برای جهانیان به نمایش گذارند.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *