مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان شاهد نکا برگزار شد

با حضور مسئولان شهرستان نكا مانور پدافند غیرعامل در هنرستان شهيد مطهري نكا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری نیکاخبر: با حضور مسئولان شهرستانی مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه شاهد دکتر بخشیان نکا برگزار شد.
حسینعلی محمدی کارشناس ارشد اداره کل پدافندغیر عامل استان مازندران اظهار داشت: اجرای این مانورها تلنگری است برای اینکه در همه زمینه‌ها بتوانیم مشکلات را مدیریت کنیم.
محمدی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک نوع پیشگیری است، بیان کرد: این مانورها سبب می شود جامعه در برابر اتفاقات ناخواسته از قبیل زلزله، سیل، آتش سوزی و یا حوادثی مانند جنگ و حملات سایبری آماده و پیش بینی های لازم را انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل نوعی آمادگی برای جنگ نرم نیز تعبیر می‌شود، تصریح کرد: انجام مستمر مانورهای پدافند غیرعامل سبب کاهش تلفات نیروی انسانی در موقع حوادث می‌شود.
کارشناس ارشد اداره کل پدافندغیر عامل استان مازندران با بیان اینکه همه باید با روش‌های پدافند غیرعامل آشنایی داشته باشند، خاطر نشان کرد: با انجام این مانورها در مدارس، دانش‌آموزان را برای برخورد با حوادث غیر مترقبه آماده می‌کنیم.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. تا کی می خواهید فقط در مدارس آموزش و پرورش زنگ ها را به صدادر آورید و گزارش ارسال کنید .یک کار عملی مرتبط با پدافند غیر عامل که در شهر انجام دادید را معرفی نمایید. مدارس آموزش و پرورش شدند مجری به صدا درآوردن زنگهای مختلف (پدافند،آب،برق، بسیج،زلزله و…)ماهم خسته شدیم ، بماند بچه ها هم خسته شدند که وقت آموزشی آنها گرفته می شود و مسئولین مربوطه گوشی مظلوم تر از بچه ها پیدا نکردند. بچه ها نیز با حرافی های مسئولین خسته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *