ملاکریمی:برهوشیاری مردم و مسئولین درمقابل توطئه های دشمنان اسلام تاکید کرد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا در مراسم گرامیداشت هفدهمین یادواره شهدای سرافراز ولیجی محله ، اومال و بریجان از بخش مرکزی نکا برهوشیاری مردم و مسئولین درمقابل توطئه های دشمنان اسلام تاکید کرد .


به گزارش نیکاخبر: حجت الاسلام ملا کریمی درمراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ تن از شهدای سر افراز روستاهای ولیجی محله اومال و بریجان از بخش مرکزی در مسجد جامع ولیجی محله این شهرستان خاطر نشان کرد: جلسه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یعنی مردم ما همواره وامدار فرهنگ ایثارگری هستند و در مسیر آرمانهای بلند شهدا و در خط اسلام ناب محمدی حرکت خواهند کرد .


دادستان نکا با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و ایادی استکبار یاد آور شد : از زمانی که مردم به رهبری پیامبر گونه امام راحل با شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی روی پای خود ایستادند باورش برای دشمنان بسیار سخت و همواره خوی دشمنی و کینه توزی خود را علیه مردم ما نشان دادند .
او گفت : مردم ما هیچگاه در برابر دشمنان خدا و استبار جهانی تمکین نخواهند کرد .
این مقام مسئول در دستگاه قضای شهرستان نکا با اشاره به حملات دشمنان و توطئه های آنان علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح داد : سپاه از پیکره مردم و حافظ مردم و دست آورده های بزرگ انقلاب و اسلام ناب هست و خواهد بود .
حجت الاسلام ملا کریمی تاکید کرد : مردم و مسئولین در مقابل تهدیدات دشمنان علیه خانواده هوشیار باشند ، دشمن امروز بصورت پراکنده در فضای مجازی تهدیدات زیادی را علیه خانواده ها آغاز کرده نباید فضایی ایجاد کرد دشمن وارد حریم ما شود امروز به برکت خون پاک شهدا امنیت ما پایداراست و مرزهای کشور ما به پاس حماسه و جانفشانی های سربازان ما در امن ترین مرزهاست.
شایان ذکر است : این مراسم همراه با بیان خاطره از سوی یکی از یادگاران دفاع مقدس و خیر مقدم گویی
توس فرزند بزرگوار شهید مجیدی ، نوحی سرایی توسط مداح و ذاکر اهل بیت مقیمی و نیز تجلیل از سه تن از آزادگان سر افراز منطقه همراه بود .
همچنین در این حاشیه این مراسم برپایی ایستگاه صلواتی و نیز فضا سازی مناسب ازجلوه های به یاد ماندنی و چشم نواز این محفل نورانی بود .
از آقایان روح الله حسن پور و شعبان محسنی نیر به پاس ارسال تصاویر این یادواره قدردانی بعمل می آید ،

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *