المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس نکا آغاز به‌کار کرد/تصویر

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس نکا آغاز به‌کار کرد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش نکا ازآغاز المپیاد ورزشی که با حضور ۶هزار دانش اموز نکایی در این شهرستان خبر داد.
معصومه دولو گفت :دانش آموزان ۱۵۰ مدرسه شرکت‌کننده در این المپیاد ورزشی اعم از دخترو پسر در رشته‌های بدمینتون، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج ، امادگی جسمانی بسکتبال ،دومیدانی و طناب‌بازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش نکا با اشاره به اهداف برگزاری این المپیاد اظهار داشت: طرح المیپاد ورزشی درون مدرسه‌ای به‌منظور ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان، افزایش نشاط و شادابی و بالابردن سطح مهارت‌های ورزشی آنان برگزار می‌شود.

دولو افزود: شناسایی استعداد دانش آموزان، بهینه‌سازی اوقات فراغت و ترغیب و تشویق آنان، ایجاد فرصت مشارکت برای دانش آموزان، ترویج احساس مفید بودن و آموزش شرکت در کار تیمی از دیگر اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای است.

وی ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمام نهادهای ذی‌ربط در راستای برگزاری چنین برنامه‌هایی ابراز داشت: تمام دستگاه‌ها باید آموزش و پرورش را در این امر یاری داده و همچنین مربیان تربیت بدنی باید در راستای کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان تلاش کنند.

دولو امروزه گسترش استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و استفاده از فضای مجازی سبب شده است تا علاوه بر کاهش تحرک در میان دانش آموزان، مشکلاتی نظیر چاقی برای آنان به‌وجود آید که برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب کاهش این آسیب‌ها می‌شود.
شایان ذکر است :این المپیاد از اول ابان در نکا اغاز شد و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خسته از خبر آموزش پرورش در گفت:

    نکا خبر مخصوص آموزش پرورش ایجاد شود از یک ظرف از خانواده ها هزینه می گیرند بجای آموزش خانواده ها دایما بدنبال کلاس خصوصی ساعتی فلان قیمت شوند شما برید ببیندد کدام دانش آموز در کنکور رتبه با آموزش مدرسه ِ آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *