همایش سه ساله های حسینی درنکا برگزارشد+تصویر

یادمان شهدای گمنام صبح امروز میزبان همایش فرهنگی مذهبی سه ساله های حسینی بود .
به گزارش نیکاخبر:امروز کودکان خردسال نکایی وسه ساله های این شهرستان همنوا با دخت سه ساله سید الشهدا در سوگ شهدای کربلا و مصائب آل الله به اقامه عزا پرداختند
شایان ذکر است : همایش سه ساله های حسینی مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، با حضور خانواده های معظم شهدای مدافع حرم شهرستان نکا به همت ستاد گرامیداشت ، بسیج خواهران و هیئت رزمندگان اسلام و نیز تولیت آستان مقدس شهدای گمنام این شهرستان در جوار مطهر حرم شهدای گمنام برگزار شد
هدف از برگزاری این مراسم زنده نگه داشتن حماسه عاشورا و به نیت حضرت رقیه(س) طفل سه ساله امام حسین علیه السلام است که تربیت نسل آینده را به شکلی که باور ها و ارزش ها ی صحیح را به خوبی درک کنند، دنبال می کند.

سیدرقیه حسینی

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مهندس سورکی در گفت:

    سلام و تشکر و خداقوت ویژه به دست اندرکاران این برنامه بسیار قشنگ . ان شاء الله همه ی ما به خودمان بیاییم و فرهنگ عاشورایی را در جامعه طنین انداز نماییم. ساختن فرهنگ یعنی همین کارها. زیاد هزینه ندارد ولی بسیار تاثیر گذار و ماندگار خواهد بود.

  2. بسیارزیبا واثر گذار،خداخیرتون بده

  3. با این کارها چه چیزی را می خواهید ثابت کنید . اصل دین رو به فراموشی است .با این خودنمایی ها به دنبال چه می گردید. در کربلا در همه رده سنی وجود داشتند . پس برای همه افراد حاضر در کربلا با سن های مختلف همایش بگیرید .همایش ۵ساله و ۶ ساله و ۷ ساله و۸ ساله و ۹ ساله و… ۲۰ ساله و الی آخر ۷۰ ساله. این چه بساطی است که پهن کردید برای منفعت طلبی و خودنمایی. بس کنید و بیایید با عملمان جامعه را اصلاح و آباد نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *