«محمد اسلامی» گزینه نهایی برای تصدی استانداری مازندران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران از تفاهم مجمع نمایندگان مازندران با وزارت کشور برای معرفی محمد اسلامی به هیات دولت برای تصدی استانداری مازندران خبر داد.

به گزارش نیکاخبر:حسین نیازآذری گفت: بنا به دعوت وزارت کشور ظهر امروز چهارشنبه نشستی در دفتر وزیر کشور و با حضور محمد اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت کشور به دولت برای تصدی پست استانداری مازندران تشکیل شد و پس از استماع برنامه‌ها و دیدگاه‌های آقای اسلامی و طرح نظرات و دغدغه‌های نمایندگان بین مجمع نمایندگان مازندران و وزارت کشور تفاهم لازم برای معرفی وی به دولت انجام گرفت.

وی با بیان اینکه سیاست دولت انتخاب استانداران غیربومی است، اظهار کرد: مجمع نمایندگان مازندران قبلا سه گزینه بومی به وزارت کشور معرفی کرد ولی وزارت کشور بر انتخاب استانداران غیر بومی اصرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: مجمع نمایندگان مازندران بجز سه نفر قبلی گزینه جدیدی معرفی نکرد و در جلسه امروز روی گزینه آقای اسلامی با وزارت کشور به تفاهم رسیدیم.

نیازآذری خاطرنشان کرد: درباره بومی یا غیر بومی بودن استانداران دیدگاه‌های متفاوتی در مجلس و دولت وجود دارد و باید این تجربه را هم امتحان کنیم تا چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

وی سوابق، تجارب و تخصص محمد اسلامی را برای استانداری مازندران مناسب دانست و افزود: وی برنامه‌های خوبی برای مدیریت استان مازندران دارد و مجمع نمایندگان ضمن احترام به نظر دولت برای خدمت به مردم با ایشان همکاری خواهد کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرونده استاندار مازندران چه زمانی در دولت بررسی می‌شود، گفت: بنا به گفته معاون سیاسی وزیر کشور احتمالا یکشنبه آینده پرونده آقای اسلامی در دولت مطرح می‌شود.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بسیا عالی است . با این انتخاب دندان طمع بسیاری از مناصب و رانت ها کنده می شود.

  2. عجب!!!استاندار مگر نباید از جنس مردم استان و آشنا به فرهنگ و مشکلات مردم استان باشد حالا فردی که اصفهانی و تخصص کاریش چیز دیگری است چگونه می تواند کار کند!!!
    امان از قطح الرجالی!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *