هراسانی از آغازبازبینی جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران خبر داد

بازبینی بخش بچه های محله جشنواره تئاتر بسیج مازندران از ۲۹ مهر ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش نیکاخبر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، رییس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان استان مازندران از آغاز بازبینی بخش بچه های محله جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران خبر داد و گفت: این بازبینی تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت و در این بازبینی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی ، یاسر محمودی برنتی ، مصطفی اژدرپور منفرد به عنوان هیات داوران بازبین و سید حسین ساداتی سلیمی بعنوان ناظر هیات بازبینی، ۱۴ نمایش را که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده است در شهرهای آمل، بابل، فریدونکنار، قائم‌شهر، نکا و نور مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی افزود: فراخوان جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران در دو بخش بچه های محله و صحنه ای اعلام شد که پس از اعلام فراخوان جشنواره و پایان مهلت ارسال متون نمایش در ۲۱ مرداد ماه۹۶ ، مجموعا ۵۸ متن نمایشی به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.


هراسانی ادامه داد: از این تعداد متون رسیده ۳۹ متن در بخش صحنه‌ای و ۱۹ متن در بخش بچه‌های محله بود. افزود: پس از داوری در مرحله بازخوانی توسط هیات داوران ۱۴متن در بخش بچه‌‌های محله و ۲۷ متن در بخش صحنه‌ای پذیرفته شد.

رییس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان استان مازندران خاطرنشان کرد: بازبینی بخش صحنه ای این جشنواره نیز از یکم آبانماه آغاز می شود و تا چهارم آبان ما ادامه خواهد داشت که در این بخش سلمان خطی ، رضا پاک نژاد ، یاسر محمودی به عنوان هیئت داوران بازبین و سید حسین ساداتی سلیمی بعنوان داور ناظر، به بازبینی ۲۷ نمایش در شهرهای آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائم شهر، نور و نوشهر می پردازند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در ادامه با ارائه این مطلب که نتایج پذیرفته شدگان در این جشنواره پنجم آبان ۹۶ اعلام می شود افزود: این جشنواره هفته اول آذرماه جاری همزمان با هفته گرامی داشت بسیج برگزار خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *