اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی نکایی به مناطق عملیاتی

نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی نکا در سال تحصیلی جدید با بدرقه جمعی از مسئولان از مقابل ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.
حسین پالار مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان گفت: حدود ۲۰۰ دانش آموز به مدت ۴ روز از مناطق نهرخین، دوکوهه، شلمچه، مسجد خرمشهر، هویزه ، فتح المبین و معراج شهدای اهواز بازدید می کنند..
پالار افزود: برای بهره برداری بیشتر دانش آموزان از این اردو، شماری از راویان سال های حماسه و ایثار در میان آنان حضور دارند تا در یادمان های مناطق عملیاتی وقایع و اتفاقات را برای دانش اموزان بازگو کنند.
وی ادامه داد: شماری از طلاب و روحانیان نیز با این کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می شوندتا با پاسخگویی به مسائل و شبهات دینی تاثیر گذاری این اردوها دوچندان شود.
مدیر اداره آموزش و پرورش نکا اظهارکرد: هدف از برگزاری این اردوها آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و حفظ و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی گفت: در مرحله بعدی دانش آموزان دختر به اروهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
شهرستان نکا پارسال ۱۲۵۰ دانش دختر و پسر را در قالب کاروانهای اردویی راهیان نوربه مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام نمود

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای آموزش و پرورشی،تراکم مدارس ما بالای ۳۵ است،در مدارس نه تربیتی داریم و نه پرورشی ،بیشتر خانواده نماز که از اصول دین است فرار می کنند،بیش از ۸۰ درصد بچها نماز نمی خوانند.آموزش کشور هم که تعریفی ندارد ، در یک جامعه ایی زندگی می کنیم که علم ،کار ، نظم،قانون و هرچیزی که شایسته جامعه انسانی و اسلامی می باشد ارزشی ندارد .جامعه ای که همه من جمله در خدمت سیاست است نه تربیت نسل. حالا در چنین جامعه ای می شود فرهنگ شهید و شهادت را با اردوی سه روزه درست نمود . این خوب است اما خوبتر این است که هرکس که در هرجایگاهی قرار دارد کارش را به درستی انجام دهد. آن زمان است که تاثیر پذیری این اردوها چند برابر می باشد.
    تشکر از آقای یدالهی و خانم حسینی که حداقل نظرات ما را انعکاس می دهند که حد اقل مسئولین بدانند که هستند افرادی که تاحدودی می دانند گرچه برای اینها تاثیری ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *