رجبی : اقتدار نیروی انتظامی ،مورد ستایش مردم است/تصویر/

به گزارش نیوز؛نکاعلی رجبی وندچالی فرماندار شهرستان نکا در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح این شهرستان که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی این نیرو در نکابرگزار شده بود با اعلام اینکه اقتدار ، مهربانی ، پاکدامنی و دقت در انجام وظیفه نیروی انتظامی سبب ستایش این نیرو از سوی مردم شده است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی می باشد .
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در معقوله امنیت یاد آورشد : امنیت اجتماعی بارها از سوی معظم له تاکید شده است سهم ما در این میان این است همه تلاش کنیم در کنار این نیروی جامعه ایمن داشته باشیم .
رجبی ایمان و تدین در راستای اهداف نظام اسلامی و برخورداری از آموزش ،دانش و تجارب ارزشمند این نیرو را ستود و در ادامه گفت : با برنامه ریزی و حمایت همه جانبه باید از این نیرو در امر برقراری امنیت اجتماعی کمک کنیم .
فرماندارنکا درادامه افزود: تلاش همین نیرو سبب شد که کشور ایران توسط همین فرزندان انتظامی در بین دیگر کشور از امنیت نسبی خوبی برخوردارباشد.
علی رجبی در پایان بااشاره به سخنان رهبری از اقتدار ، دقت در انجام وظیفه ، مهربان با مردم پاکدامنی نیروی انتظامی را نشأت گرفته از پرورش این نیروی در سایه مکتب قرآن دانست و گفت : همه تلاش کنیم ضمن پاسداری از خون شهدای این نیرو درسایه مکتب روح بخش قرآن کریم در زیر چتر ولایت همواره پشتیبان این نیروی خدوم باشیم و تامردم با علاقمندی به نیروی انتظامی پرورش یافته در سایه آموزه های دین به پلیس خود عشق بورزند .
DSC05405

DSC05420

DSC05422

DSC05430

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *