وصول مطالبات ۳۵ میلیاردی شهرداری نکا در حوزه ورزش

با پیگیری های مسئولین شهرداری نکا با پرداخت ۳/۵ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری نکا از اداره کل ورزش و جوانان موافقت شد .
به گزارش نیکاخبر : با پیگیری های مسئولین شهرداری نکا با پرداخت ۳/۵ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری نکا از اداره کل ورزش و جوانان موافقت شد .
طبق اخبار واصله با توجه به پیگیری های مهندس روح الله جمشیدی اردشیری سرپرست شهرداری نکا و آقای جعفری مسئول مالی شهرداری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران طلب ۳/۵ میلیاردی شهرداری نکا از اداره کل ورزش و جوانان استان را تایید کرد و برای پرداخت به اداره کل مربوطه دستور لازم صادر گردید.
برپایه همین خبر، با توجه به اینکه مشکلات نقدینگی در دستگاه ها مشهود است این طلب بصورت اسناد خزانه به شهرداری نکا تحویل خواهد شد که سررسید آن تا پایان سال ۹۷ خواهد بود.
بیان این نکته ضروریست که این مطالبات حاصل شش ماه پیگیری مسئولین شهرداری این شهرستان بود.
مهندس روح الله جمشیدی با تایید این خبر،از زحمات و پیگیری ها و همکاری تنگاتنگ جناب دکتر نوربخش مدیر محترم سازمان برنامه و بودجه استان مازندران قدردانی نمود واین مطلب را اضافه کرد که حقیقا دکتر نوربخش روزهای زیادی حتی بعد از ظهرها برای پیگیری این مطالبات اهتمام ویژه داشته تا اینکه بتوانیم این میزان اعتبار جذب نماییم .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *