انتقاد شدید فرمانده سپاه نکا ازعدم همکاری دستگاههای دولتی در اجرای برنامه غدیر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا در حاشیه اجرای نمایش واقعه غدیر ازعدم همکاری دستگاههای اجرای شهرستان در برنامه نمایش واقعه غدیر انتقاد کرد .
به گزارش نیکا خبر ،سرهنگ سید ابراهیم شریفی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی نمایش بزرگ واقعه غدیر ضمن اظهار گله مندی از عدم همکاری فرمانداری و دیگر دستگاههای دولتی در اجرای این برنامه خاطر نشان کرد : اگر دیگر نهادها در رابطه با اقدامات فرهنگی به‌خوبی به وظایف خود عمل نمایند سپاه و بسیج دیگر ورود پیدا نمی‌کند اما هیچ سازمانی حاضر به انجام اقدامات فرهنگی در سطح این شهرستان نیست و این امر سبب می‌شود بسیج در این زمینه اقداماتی انجام دهد.
فرمانده سپاه نکا با انتقاد از عدم همکاری شخص فرماندار شهرستان نکا تصریح داد: علی رغم دعوت از جناب فرماندار و چندین دستگاه دولتی ، آقایان مسئول حتی حاضر نشدنددرجلسات مقدماتی برای برپایی این برنامه که بزرگترین رخداد فرهنگی مذهبی بشمار می آمد حضور یابند و به‌رغم تأکیدات مکرر در رابطه با فضاسازی متاسفانه با بی توجهی از سوی انان روبرو شدیم .
او گفت: در روز اجرای این نمایش با توجه به حضور امام جمعه محترم و دادستان محترم و نیز حضور با شکو ه مردم همیشه در صحنه ، آقای فرماندار و نمایندگان وی نیز در این مراسم که عصر روز جمعه برگزار شد حضور نیافتند .

فرمانده سپاه نکا در پایان از همکاری امام جمعه محترم ، دادستان محترم ،شهرداری ،نیروی انتظامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره راه و شهرسازی ، راهداری ، جهاد سازندگی ، نیروگاه شهید سلیمی ،فنی حرفه ایی ،اداره ورزش ، آب و فاضلاب شهری ، اصناف ،، اداره برق ، اداره تبلیغات ، اداره اوقاف و امورخیریه ، جناب حاج احمد نیکزاد ( صاحب زمین ) اصحاب رسانه وتمام کسانی که در جهت معرفی واقعه تاریخی غدیر در این شهرستان تلاش نمودند قدردانی کرد.

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. رئیس جهاد کشاورزی جناب آقای دکتر طاهری هم حضور دارند
    کاش یه تشکر از ایشون هم میکردید

  2. تشکرازهمه دست اندرکاران.وعوامل اجرائی این.پروژه
    مهم معنوی وفرهنگی غدیر!که اگرخوب تحقیق کنیم این
    رخدادمهم شناسنامه مذهب تشیع میباشد!ووهابیت در
    طول تاریخ ازپرداختن ویانشروبازخوانی آن هراس دا
    شته!لذابرهمگان اوجب واجباتست.که همه شیعییان جها
    ن.دراحیاءوبزرگداشت این واقعه مهم باتمام قدرت و
    توان عمل کنیم!!
    درهمین راستافرزندان خمینی کبیر{ره}وسربازان امام خامنه ای حفظ ا…دراقدامی قابل تقدیروستودنی
    بادست خالی امابااندوخته معنوی بسیاردراقدامی
    کم نظیردراین شهرستان این رخدادعظیم معنوی رابه
    تصویرکشاندن!اقدامی که تاجائیکه اطلاع دارم فقط
    درنکاوکرمانشاه اجراشد!
    دراین فرصت بدواازهمه دست اندرکاران وعواملیکه
    دربرگذارین آن ایفای نقش داشتن تشکرداشته وازدر
    گاه خداوندمتعال تقاضای اجرمعنوی وشفاعت اخروی
    راخواستاریم!
    ودرپایان ازهمه عزیزان عاجزانه تقاضای تعامل با
    همدیگروهمکاری دربرپائی مراسمات وتحکم شعائردینی و
    انقلابی راداریم

  3. عنوان کردن اینگونه مسائل در فضای اجتماعی به صلاح جامعه و شهرستان نکا نیست ، مسئولین لطفا مشکلات خود رو در بین خودشون حل کنند ، فرماندار بارها و بارها حضورشون رو در مراسمات مذهبی ثابت کردند و نبایستی بخاطر عدم حضورشون در روز واقعه بازسازی غدیر مورد بازخواست قرار بگیرند ، لطفا به حاشیه ها نپردازید،

  4. خب عزیزم روز جمعه تعطیله بنده خداها از شنبه تا پنج شنبه رو محل کارشون و اداره و ماموریت هستند حالا یه روز جمعه رو کنار خوانواده شون باشن چه عیبی داره ؟ اندکی تفکر واقع بینانه

  5. باتشکر از فرمانده خستگی ناپذیر وهمه عوامل برنامه جذاب باز سازی واقعه غدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *