یادواره شهدای تخریبچی شمال کشور به میزبانی نکا برگزارمی گردد+تصویر

.همزمان با سالروز شهادت فرمانده تخریبچی سردار شهید محمدرحیم بردبار یادواره ۱۷۰ شهید تخریب چی منطقه شمال کشور در شهرستان نکا برگزار می‌شود
به گزارش نیکاخبر:علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه هماهنگی یادواره شهدای تخریبچی شمال کشور که با محوریت سردار شهید محمدرحیم بردبار در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد از سردار شهید بردبار به‌عنوان فخر منطقه شمال کشور یادکرد و همچنین اظهار داشت: اخلاق و تواضع یکی از شاخصه‌های برجسته شهدای تخریبچی بود که در این خصوص تمامی رفتار، کردار و گفتار این شهید بزرگوار همچنان زبانزد عام وخاص است.


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از صدور تمبر یادبود شهید بردبار خبر داد و همچنین تصریح کرد: بنا به خواسته فرزند شهید بردبار بلوار کمربندی جنوبی شهرستان نکا به نام سردار شهید محمدرحیم بردبار فرمانده تخریبچی دفاع مقدس نام گذار شد.
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه خانواده‌های شهدا از شهرهای سه استان گلستان مازندران و گیلان در این مراسم شرکت می‌کنند در خصوص ایاب و ذهاب خانواده‌های شهدا با فرمانداران شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد و همچنین در مورد اسکان و بازدید از مناطق دیدنی شهرستان برنامه‌ریزی‌های اولیه انجام‌شده است چراکه همه خانواده‌های شهدا همچون شهدا عزتمند هستند.

همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از شهید بردبار به‌عنوان پدر شهدای تخریبچی استان یاد کرد و گفت: اين شهيد عزيز در كنار همه رزمندگان تخريب و ديگر رزمندگان جنگ تحميلی در طول دفاع مقدس خدمات شايسته‌ای را به كشور و ميهن ارائه كرده است.
سردارعبدالله ملکی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای تخریب‌چی شمال کشور در فرمانداری نکا اظهار کرد: برای برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور در نکا، برنامه‌ریزی‌های مختلفی از ماه‌های گذشته انجام شده است و باید از ظرفیت‌های مختلف شهرستان برای برگزاری این یادواره به درستی استفاده شود.
این مسؤول گفت: فضاسازی، نصب بنر، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و… از مسائلی است که برنامه‌ریزی شده است و اکنون باید با قوت پیگیری و اجرایی شود.

ملکی از سردار محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا و سردار شهید محمدرحیم بردبار، فرمانده تخریب لشکر ۲۵ کربلا به عنوان شهدای شاخص و محوری در کنار شهدای دیگر این شهرستان نام برد که باید در برگزاری یادواره‌ها و بزرگ‌داشت نام و یاد همه شهدا با تمام توان وارد کار شویم.
وی افزود: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و تبیین اهداف بلند شهدا در بین نسل جدید از مهم‌ترین وظایفی است که باید به درستی از این فرصت استفاده شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از شهید بردبار به‌عنوان پدر شهدای تخریب استان یاد کرد و گفت: این شهید عزیز در کنار همه رزمندگان تخریب و دیگر رزمندگان جنگ تحمیلی در طول دفاع مقدس خدمات شایسته‌ای را به کشور و میهن ارائه کرده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *