جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه

جلسه هماهنگی گراميداشت شهداي فاجعه هفتم تير و هفته قوه قضائيه به ریاست غلامیان معاون فرماندار نکا برگزار شد.
به گزارش نیکاخبر: در این جلسه معاون فرماندار نکا اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه مهم برای دست اندرکاران نظام تلقی و شهدا نماد اقتدار و چراغ راه ما هستند و هرگز نباید در نکوداشت آنها کوچکترین تردیدی به خود راه بدهیم.
غلامیان گفت: در ايام شهادت دكتر شهيد بهشتی و هفتاد و دو تن از ياران امام (ره) مراسمی درخور شأن اين شهيدان برپا شود تا ياد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی اين شهدا كه جان خود را جهت بقا و ادامه انقلاب اسلامی به طبق اخلاص نهادند به نسل جوان انتقال يابد.

غلامیان افزود: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد مشکلات متعدد در مسیر انقلاب،می پنداشت با ترور دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش می تواند نظام جمهوری اسلامی را متزلزل کند.
معاون فرماندار نکا گفت: يكی از اصولی كه بايد در برنامه‌ريزی‌ها به آن توجه شود آشنا كردن مردم با احكام اجتماعی است و هفته قوه قضائيه بهترين فرصت برای اين كار است.
شایان ذکر است:در هفته قوه قضائیه برنامه های ازجمله ، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان ، برگزاری نشست و ملاقات مردمی،عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا ، گرامیداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش ، گردهمایی و مشاوره قضایی به مردم و …. اعلام شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *