آقای روحانی؛ الان دقیقاً کجایی؟!

جناب آقای رئیس جمهور؛ الان ملت منتظر واکنش‌ شما در برابر اعلام وجود محصول جدید کارخانه کدخدا (مصوبه “مادر تحریم‌ها”) هستند، چرا هیچ خبری از شما نیست؟!

به گزارش نیکاخبر: از بررسی اظهارات حجت‌الاسلام حسن روحانی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم دو نکته عمده را می‌توان دریافت کرد.

نخست اینکه اگر خروجی انتخابات ریاست جمهوری کسی غیر از حسن روحانی باشد مردم ایران باید منتظر آغاز جنگ باشند و دوم هم آنکه تنها ناجی ملت ایران برای عبور دادن آنان از تحریم و تحقیر بین‌المللی کسی نیست جز شخص شخیص حسن آقای روحانی و لا غیر! خوب آقای روحانی بسم‌الله. الان وقتش هست. مگر دائم نمی‌گفتید که سایه جنگ با تدبیر جنابتان از سر خلق الله برداشته شد خوب الان چه؟! آیا واقعاً جنابعالی نمی‌بینی و یا نمی‌دانی که سایه شومی که شما آوای دور شدن از سر ملت را داده بودید اکنون نه بالای سر ملت بلکه تشریف نحسش را به درون خانه ملت هم آورد؟! خوب، الان بفرما در کجای این قصه باید به شما و مثلا تدبیرتان دل بست؟!

راستی جناب آقای رئیس جمهور؛ آیا مصوبه اخیر سنا خبر دارید؟! حتماً در خبرها شنیده‌اید که کدخدا بدجور به زیر میز بازی زد و در سنایش مصوبه‌ای را از تصویب گذراند که به اعتقاد همه کارشناسان(البته اگر جنابعالی آنان را بی‌سواد، بی‌شناسنامه، بیکار و… قلمداد نکنید!) این مصوبه “مادر تحریم‌ها” محسوب می‌شود چون در شکمش جنین‌هایی دارد که هر کدام از آنها در حوزه‌ای از حوزه‌های اقتصادی سری و سودایی دارند.
جناب دکتر روحانی؛ الان ملت منتظر واکنش‌ شما در برابر اعلام وجود محصول جدید کارخانه کدخدا هستند. چرا هیچ خبری از شما نیست؟! نکند مشغول اجتهاد در یک صفحه از نهج البلاغه هستید؟! شاید هم مشغول پاسخ‌دهی به داخل‌هایی دائم روی ویبره!(همان‌هایی که دائم می لرزند!) هستید؟! شما به کنار، چرا هیچ خبری از آقای محمدجواد ظریف و یا این آقا سیدعباس عراقچی و یا آن آقای حمید بعیدی‌نژاد نیست؟!

راستی سوم آذر ۹۲ را حتما بخاطر دارید که چگونه در برابر دوربین زنده تلویزیونی ایستادید و از توافقی بنام”توافق ژنو” در ۱۰۰ روز اول دولت خود سخن گفتید و با صدای بلند نه تنها از ترک برداشتن دیوار تحریم‌ها بلکه حتی از لغو تحریم‌ها گفته بودید اگرچه بعدها هم اینگونه ژست گرفتن‌ها به‌کرات تکرار شد ولی عایدی آن برای ملتی که او را باغی از سیب! و گلابی! وعده داده بودید چه بود؟! آیا حق این ملت که مدام تحریم‌ها را به او تحریم‌ها را به او یادآوری می‌کردید این بود که باز هم کدخدا از تحریم آن هم در اشل جدیدش بگوید؟! یعنی جنابتان چهار سال و اندی کشور را درگیر مذاکراتی کردید که در نهایت نه تنها از تحریم کاهشی اتفاق نیفتاد بلکه بر حدت آن نیز افزوده شد!

آقای ریس جمهور؛ اجازه دهید شفاف به شما گفته شود که بپذیرید در محاسبات خود خطا کرده‌اید. بپذیرید در اعتماد به طرف غربی، کمی که خیر بلکه زیادی زیاده‌روی کردید. بپذیرید ای کاش به نصیحت ناصحان دلسوز و به نقد نقادان منصف، لااقل اندکی توجه می‌کردید تا امروز جامعه احساس نکند دولت تدبیر و امید گرفتار “تقریبا هیچ” شده است. هنوز هم فرصت باقی است، فرصتی که شخص اول دولت باید با دریافت دقیق آن، چهار سالی شکوهمند را رقم زند. قطعاً امتداد خط فعلی نتیجه‌ای جز امروز “تقریبا هیچ” نخواهد داشت.

فارس

دیدگاه های این مطلب

8 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. عجب نقدي دمشون گرم بر گوينده اي مطلب

  2. آقای یه سوال : توافق برجام زیر نظر شخص روحانی بود یا نظام ؟؟؟
    توافق اگر بد بود چرا در مجلس توسط دوستانتان تصویب شد ؟؟؟
    در ضمن شماقبل از انتخابات می گفتید امنیت جامعه زیر نظر نیروهای نظامی و مردم هست ( که حرف درستی هست ) حالا چی شد که با یه ترقه بازی امنیت ما افتاد گردن روحانی ؟؟؟
    این رو یاد آور شوم که سایت فارس نیوز اگر درد مردم یا درد امنیت دارد چطور در دولت قبلی وقتی که پیاپی ایران با کاغذ پاره تحریم میشد مطلبی انتشار نداد یا وقتی در جنوب شرق ایران عملیات های تروریستی متعدد اتفاق افتاد یا در غرب ایران چرا اون موقع دم از امنیت نزدید
    به خدا شما به فکر مردم نیستید شما برای التیام زخم انتخابات این مطالب را نشر می دهید ( با شما هم هستم نیکاخبر )
    بنده انتظار نشر کامنت خود را ندارم چون به من ثابت شده که شما طاقت حرف مخالف خود را ندارید . شما و وجدان خود

  3. دیپلماسی اعتدال و اجتناب از تندروی و خشونت چه در مسایل داخلی و بین المللی و دور بودن از هیاهوی جنگ و تهدید و رسیدگی به مسایل اقتصادی و بهبود معیشت مردم تعامل با کشورهای همسایه و دنیا بر اساس عدم مداخله و احترام به حریم های دیپلماتیک و بین المللی در جهت رونق دادو ستد های بازرگانی و اقتصادی در راستای تا مین منافع ملی =رای ملت در انتخاب اقای روحانی بود ولا غیر………

  4. تدبیر و امید در گفت:

    گفتمان دکتر روحانی. گفتمان صلح حفظ ارزشهای انسانی و اسلامی دوری از افراط و تفریط با حفظ عزت ملی میباشد که مقبول اکثریت احاد مردم فهیم و غیور و شهید پرور ایران میباشدکه جاویدان است.ولی گفتمان امریکا و صاحبان قدرت طاغوت در دنیا تجاوز و زورگویی و دیکتاتوری می باشد که محکوم به فناست.

  5. از خبرگزاری فارس جز این انتظار نیست

  6. رفته (گل+آبی)بچینه

  7. دوران رقابت گذشته الان زمان چوب لا چرخ دولت گذاشتن و ایرادگیری و بهانه جویی نیست .الان زمان رفاقت و اتحاد و حمایت دولت برای رشد و تعالی اقتصاد و رفاه مردم و ایستادن در مقابل دشمنان زورگو و استعمارگران غرب و شرق میباشد.

  8. به قول محمود خان اینها کاغذ پاره ای بیش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *