صحراگرد:ازشروع اجرایی پروژه آبرسانی مجتمع طوسکلاخبر داد

مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان از شروع عملیات اجرایی پروژه آبرسانی مجتمع طوسکلا روستاهای (دنگسرک-نوذرآباد ) و آبرسانی به روستای بریجان خبر داد.
به گزارش نیکاخبر: الیاس صحراگرد از شروع عملیات اجرایی فاز دوم پروژه آبرسانی طوسکلا با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰۰ میلیون ریال خبر دادو گفت: در اجرای این پروژه احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای دنگسرک و اجرای لوله گذاری خط انتقال ۳۰۰۰متر و احداث ۲ باب ساختمان پمپاژ جهت نصب ۱۰ عدد پمپ – احداث اتاقک دیزل ژنراتور و نصب آن-احداث اتاقک کلرزنی-احداث اتاق برق بهمراه محوطه سازی – احداث و بازسازی تاسیسات پمپاژ مجتمع تازه آباد کلا-احداث ۵ باب منهول و نصب شیر هوا و شیرتخلیه خط انتقال مجتمع شهید اسفندیاری که با اجرای این پروژه مشکل فشار شبکه و همچنین کیفیت آب شرب روستاهای دنگسرک و نوذرآباد که در چندین سال اخیر دچار مشکل بوده اند بر طرف خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نکا گفت: پروژه آبرسانی روستای بریجان با اعتباری بالغ بر۲۰۰۰ میلیون ریال که اجرای این پروژه شامل : تجهیز چاه-محوطه سازی-احداث اتاقک تابلو برق و لوله گذاری خط انتقال به متراژ ۲۱۰۰ متر که با اجرای این پروژه مشکل کمبود آب شرب روستای بریجان به لحاظ کمی و کیفی ارتقاع می یابد.
وی با اشاره به شروع فصل گرما و کاهش منابع آبی و افت شدید آبدهی چاهها و چشمه ها صرفه جویی و مدیریت مصرف در این فصل گفت: استفاده نا مناسب از آب شرب جهت آبدهی زمین های کشاورزی و باغات را نیز غیرمنصفانه اعلام داشته که عدم مدیریت لازم در این زمینه هرج و مرج و بی توجهی به این نعمت الهی می باشد.
صحراگرد افزود: با شروع فصل گرما و افزایش بیماریها امکان آلودگی آبهای را در پی دارد ، این امور آمادگی تحویل پرکلرین به کلیه روستاهای شهرستان اعم از تحت پوشش و غیر تحت پوشش و اموزش جهت کلرزنی را داشته و همکاری لازم در این خصوص بعمل خواهد آمد.
وی در پایان خواستار همکاری کلیه شوراهای اسلامی و دهیاریهای سطح شهرستان جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب شرب و استفاده صحیح از این نعمت الهی شده اند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *