انتصاب جدید دکتر میری قلعه سری بعنوان مدیرکل بازرسی جهاد کشاورزی کشور

دکتر سید حسن میری قلعه سری بعنوان مدیرکل بازرسی جهاد کشاورزی و امور اراضی و محیط زیست کشور از سوی ریاست محترم سازمان بازرسی کشور منصوب گرديد.
اصلاح نیوز نوشته است :سونامی تغییرات مدیریتی در استان که غیر از دستگاههای دولتی، نهادهای دیگر را نیز در برگرفته است این بار سراغ اداره کل بازرسی استان مازندران رفت
به گزارش اصلاح نیوز ، سونامی تغییرات مدیریتی در استان که غیر از دستگاههای دولتی، نهادهای دیگر را نیز در برگرفته است این بار سراغ اداره کل بازرسی استان مازندران رفت تا سید حسن میری قلعه سری بعد از ۴ سال از این سمت تغییر کرده و مدیرکل جدید این اداره در استان معرفی شود.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان بازرسی کشور امروز طی حکمی محمد حسن اسدی کیاپی را به سمت بازرس‌ کل استان مازندران منصوب کرد.

محمد حسن اسدی کیاپی قاضی رسمی دادگستری متولد شهرستان ساری بوده و در کارنامه خود رییس دادگستری شهرستان ساری و ریاست چند شعبه قضایی در مازندران را داراست و از قضات خوشنام دادگستری مازندران می باشد .

براساس این گزارش آئین تودیع و معارفه مدیر کل جدید بازرسی فردا یکشنبه از ساغت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ با حضور مقامات ارشد سازمان بازرسی کل کشور و شاهرخیان معاون برنامه ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی کل کشور در ساری – تالار اجتماعات دادگستری مازندران برگزار می شود .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *