ارائه آموزش فنی حرفه ایی به ۴۸۴ مددجوی امداد نکا / تصویر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از ارائه ۴۸۴ مورد آموزش های فنی و حرفه ای و پایدار سازی و توسعه مشاغل به مددجویان تحت حمایت این شهرستان در سال ۱۳۹۵ خبر داد.
سید رضا ساداتی اظهار داشت: بیش از ۴۸۴ مددجو در سال ۱۳۹۵ با حمایت کمیته امداد، آموزش های فنی و حرفه ای را برای ایجاد شغل مناسب فرا گرفتند.
وی بیان کرد: ایجاد یا ارتقای دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان از طریق آموزش های مقدماتی، بلند مدت، آموزش های تکمیلی فنی و حرفه ای، کارآفرینی و ترویجی متناسب با نیازهای شغلی منطقه به منظور کاریابی، اشتغال زایی و افزایش بازدهی طرح های در حال اجرا و هدایت شغلی دانش آموزان دوره دبیرستان در راستای کسب مشاغل فنی از جمله اهداف کمیته امداد از برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان است.
سید رضا ساداتی تصریح کرد: در جهت استفاده از همه ظرفیت های آموزشی به مددجویان دیداری با یکی از کارگاه های طلا سازی شهرستان صورت گرفت تا مددجویان جهت آموزش های رایگان و یا نیم بها معرفی شوند.
 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا با بیان اینکه یکی از اهداف توانمند سازی در کمیته امداد ایجاد شغل برای مددجویان از طریق برنامه های کاریابی و تعامل با کارفرمایان است و افزود: در همین راستا در صورت استخدام مددجویان توسط کارفرمایان کمیته امداد ۱۲ ماه اول کل حق بیمه را پرداخت و در ۱۲ ماه دوم نیمی از حق بیمه را پرداخت میکند.
سید رضا ساداتی گفت: از بین مددجویان شرکت کننده در دوره ها، ۲۰۶ نفر در دوره های مهارت آموزی، ۲۷۶ مددجو در بحث پایدارسازی و توسعه و ۲ نفر از طریق تعامل با کارفرمایان از این دوره ها بهره مند شدند.
ایشان همچنین افزودند: افراد بهره مند از این دوره های مهارت آموزشی و فنی و حرفه ای ۳۲۵ نفر زن و ۱۵۹ مرد بوده اند و در سال ۹۵ مبلغ ۵۸۹ میلیون و ۳۶۲ هزار ريال جهت این دوره ها اعتبار هزینه شده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *