پیام تسلیت فرماندار نکا بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

پیام تسلیت فرماندار نکا بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش نیکاخبر: فرماندار شهرستان نکا به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخی ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد
متن پیام بدین شرح است:
يا اَ يَّتُها النَّفسُ المُطَمِئنَّه اِرجِعي
در چهاردهم خرداد ماه، خورشیدی غروب کرد که بدون تردید، تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصومین(ع)، شخصیتی مانند او سراغ ندارد.
حضرت امام خميني (ره) به عنوان بزرگترين افتخار عصر حاضر، با رهبري خردمندانه خود ضمن به پيروزي رساندن انقلاب اسلامي ايران، تأثيرات شگرفي را بر تفكرات آزادي خواهانه و استقلال طلبانه ملت هاي مستضعف جهان بر جاي گذاشت كه در طول تاريخ معاصر، بی نظير و بي سابقه بود.
در حقيقت پيروزي انقلاب اسلامي كه مرهون مجاهدت هاي آن بزرگوار و همراهي و همدلي مردم غيور و مسلمان ايران با آرمانهاي معمار كبير انقلاب بود به جهانيان نشان داد كه عليرغم استحكام ظاهري و نفوذ ناپذيري ديوارهاي بلند نظام سلطه بين الملل، چگونه مي توان با اتكاء برايمان و اراده مردمي بر مستكبران عالم چيره شد و آزادي و استقلال خود را بدست آورد.
امام خميني (ره) نه تنها رهبر انقلاب اسلامي ايران بلكه يكي از تاثيرگذارترين اشخاص قرن اخير و الگوي خيلي از آزاديخواهان و انقلابيون سراسر دنيا بود.
به روح والاي اين رهبر و امام عزيز درود مي فرستيم و بار ديگر عهد مي بنديم كه در جهت پيشبرد اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي، از هيچ تلاشي فروگذار نكنيم.
در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله و تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.
اينجانب با قلبي آكنده از درد و اندوه ،بيست وهشتمین سالگرد غروب خورشيد انقلاب و بنيانگذار كبير نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را كه بنا به فرمايش فرزند خلف او امام خامنه اي (مدظله العالي)انقلاب اسلامي بي نام خميني در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست،خدمت حضرت ولي الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبري و ملت شريف و عزادار ايران اسلامي خصوصاً مردم انقلابي و ولايتمدار شهرستان نکا تسليت و تعزيت عرض مي كنم.
خداوند منان را سپاسگزارم که در پرتو اندیشه و آرمان‌های حضرت امام(ره) و نیز در سایه ولایت و رهبری خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و درک بصیرت بالا و تعهد خلل ناپذیر پیروان امام و رهبری، کشور عزیزمان، ایران اسلامی به رغم محدودیت‌ها و تحریم‌ها و در سایه همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت، با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پرآوازه‌تر از گذشته به پیش می‌رود.
جعفر احمدی- فرماندار شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *