روزی که اخلاق فدای سیاست نشد

روز تشییع جنازه این جوان را می توان روز همدلی، وفاق و یکدلی مردم سورک جدای از جریانات و گرایشات سیاسی دانست که با وجود نگاه سیاسی متفاوت نگاه انسانی بسیار خوبی داشتند و یک شور و حماسه همدلی را از خود نشان دادند.

به گزارش نیکاخبر، هفته گذشته و در بحبوحه بعد از انتخابات کاظم یاوری جوان سورکی به‌دلیل حادثه‌ای که قبل از عید در جاده تهران برایش به‌وجود آمد جان خود را از دست داد.


وی برادر امین یاوری معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان مازندران بود که بعد از چند ماه بستری در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.
اما آنچه فوت این جوان را برای ما جالب کرد حضور پرشور و بی‌سابقه مردم در تشییع جنازه اش بود، حضور بیش از ۶ هزار نفر در شهر سورک که نزدیک به ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد معنا و مفهومی ایجاد کرد.
شهر سورک زادگاه علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده اصلاح طلب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و شهری که عموما در جریانات سیاسی گرایش زیادی به سمت اصلاح طلبان دارد و در این دوره از انتخابات نیز رای بالایی به دکتر روحانی داده شد.
در کنار همه سلایق و علایق سیاسی مردم شهر سورک و روستاهای اطراف؛ روز تشییع جنازه این جوان را می توان روز همدلی، وفاق و یکدلی مردم سورک جدای از جریانات و گرایشات سیاسی دانست که با وجود نگاه سیاسی متفاوت، نگاه انسانی بسیار خوبی داشتند و یک شور و حماسه همدلی را از خود نشان دادند.
علاوه بر این به دلیل اینکه این جوان چند ماه در بستر بیماری بود و مردم برای سلامتی اش دعا می‌کردند در این مدت یک احساس همنوایی با خانواده این جوان ایجاد شد که در حضور مردم بی‌تاثیر نبود.
با به‌وجود آمدن این صحنه مردم سورک بار دیگر یک دل، یک صدا و شریک هم بودن در شادی و غم را به رخ دیگران کشیدند و نشان دادند اخلاق را فدای رقابت نمی‌کنند.

میانخبر

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *