نامه ایی به فرمانده انتظامی کشور

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار برادر اشتری

با سلام و تقدیر از زحمات پرسنل شریف آن نیرو
احتراما به عرض جنابعالی میرساند از مدتها قبل دیده می شد بعضی از خانمها در داخل خودروهای در حال تردد در سطح شهر #تهران کشف حجاب میکردند. این موضوع بعد از انتخابات ریاست جمهوری تکثیر شده و به یک پدیده ناهنجار گسترده تبدیل شده است. با توجه به جرم بودن کشف حجاب مطابق قانون مجازات اسلامی، تقاضا داریم دستور فرمائید به طور شایسته با این حرمت شکنی و تمسخر حکم خداوند برخورد شود. مردم مومن از جنابعالی سوال میکنند وقتی تجهیزات شما می تواند پلاک زوج و فرد خودروها را تشخیص دهد و مامورین شما رانندگان را به خاطر نبستن کمربند جریمه می کنند چرا به خاطر نبستن روسری جریمه نمیکنند؟
نبستن کمربند احتمالا سلامت فرد را به خطر می اندازد، اما نداشتن حجاب دین مردم را ضایع میکند. در پایان از آن برادر غیرتمند درخواست می کنیم اجازه ندهید در دوره خدمت شما کشف حجاب با هدایت استکبار در ایران اسلامی عادی شود.

▫️رونوشت به همه مسئولین دیندار برای اقدام شایسته

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. احسنت ولي اي كاش اي طرح تو نكا م اجرا بشه.نكايي كه شهر شهيد پرور و عالم دوست است و بسياري از آنها اهل تدين هستند ولي بعضا مشاهده ميشود مخصوصا در فصول گرم سال كه دختران و زنان با وضع پوشش نا مناسب و شيوه غربي و زننده اي كه متاسفانه اخيرابيشتر شده، نميگم كه بروند تو خيابانها و با ارشاد عملي بازداشت كنند كه من از بعضي ار اين كارها خوشم نمياد خير مردم نكا انقدر فهيم و عاقل هستند كه نيازي به اينها نيست .طوري براي مردم فرهنگ بشود كه حتي ديده ميشود پسران هم با ارايش نامعمول و غربيزده در شهر ظاهر ميشوند به ظر من كه با گشت ارشاد رفتن و بيحجابهارو جمع كرن نه تنها ممكن است تاثير نداشته باشد شايد مرم رو نسبت به نظم بي اعتماد كند. بايد اساسي كار شود و بايد با مردم دوست شد/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *