اجرای ۲۲۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با تاکید بر اجرای برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: در چهار سال گذشته، ۲۲۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی مازندران اجرا شد.

به گزارش نیکاخبر: در نشست مشترک با معاونان، مدیران و کارکنان شرکت اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، دولت برنامه‌های در دست اقدام دارد که در سال جاری ۱۱ برنامه مشترک وزارت صنعت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بوده که دراین ‌بین ۵ برنامه مربوط به شرکت‌های استانی است.

وی افزود: توانمندسازی و تقویت واحدهای کوچک و متوسط و کمک به صادرات، یکی از کارهای مهم و تأثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
موسوی بیان داشت:با حذف بوروکراسی اداری، زمینه جذب سرمایه‌گذاری در استان باید فراهم شود و هیچ توجیهی برای معطل ماندن سرمایه‌گذار پذیرفته نیست.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، تصریح کرد: برنامه عملیاتی اجرای پروژه‌ها تدوین‌شده و بر اساس همین برنامه نیز اجرایی و روند اجرایی آن‌هم بصورت روزانه مورد پایش قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: بخش صنعت نیاز به نیروهای مهارتی و آموزش‌دیده دارد به همین لحاظ بحث آموزش در سال جاری حتی برای همکاران باید به‌شدت موردتوجه قرار گیرد.

موسوی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید، ۲۲۰ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی و ۳۴۰ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در حوزه فرهنگ‌سازی تجلی‌یافته و به‌نوعی در بین دولت، بخش خصوصی و مردم یک همآهنگی به وجود آمده و واحدهای تولیدی با رعایت تولید محصول باکیفیت می‌توانند زمینه خرید کالای ایرانی را فراهم نو مردم نیز به تقویت بخش تولید و ایجاد اشتغال کمک کنند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تأکید کرد: شناسنامه‌دار کردن واحدهای صنعتی یکی از برنامه‌های شرکت در سال جاری است که در دستور کار قرار دارد.

موسوی اعلام کرد: هر تعداد واحد راکد و غیرفعال که به بهره‌برداری برسد مایه افتخار ماست و از تمام ظرفیت‌ها برای رونق مجدد واحد تولیدی در استان استفاده خواهیم کرد تا زمینه تولید و ایجاد اشتغال در یک واحد صنعتی محقق شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش مدیران بصورت روزانه و هفتگی به مدیریت استان، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید بر اساس برنامه حرکت کنیم و این نیاز به عزم همگانی دارد.

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. احتمالا ایشان از جدیدا از فضا وارد کره زمین شد، و الا تعطیلی اکثر کارخانجات شهرکهای صنعتی رو طی چند سال اخیر حتما میدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *