دعوت مهندس جمشیدی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

انَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَن تُؤَدُّوا الاَْمَـنَـتِ إِلَى أَهْلِهَا;(نساء،۵۸)
خدا به شما فرمان مى دهد كه امانت ها را به صاحبانشان بازگردانيد».
شهردار نکا از عموم مردم همیشه در صحنه برای حضور پر شور در انتخابات دعوت کرد
مهندس جمشیدی شهردار نکا در پیامی از شهروندان دعوت کرد در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضوری پر شور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا داشته باشند.
روح الله جمشیدی در پیامش آورده است :نقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین رویدادهای تاریخ معاصر محسوب شده و امروز الگویی است تمام‌عیار که با صدور پیام‌های حیات‌بخش خود به اقصی نقاط جهان موجب شده تا بسیاری از ملت‌ها و جنبش‌های آزادی خواهانه در جهت مبارزه با نظام سلطه به این نهضت شکوهمند اقتدا کنند. رمز پیروزی و تداوم و ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اصل ولایت فقیه، ایمان و وحدت کلمه و فداکاری‌های دلاورمردانه‌ی ملت شهید پرور ایران اسلامی است.
ان شاء الله با حضور پر شور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، شاهد ظهور حماسه ای دیگر در راستای مشارکت اجتماعی، سیاسی و دینی ملت غیور ایران خواهیم بود.
اینجانب بدور از جانبداری از فرد ،گروه و یا جناح خاصی از همه مردم فهیم و عزیز شهرنکا میخواهم با حضور در پای صندوق رای و با انتخاب آگاهانه و دقیق سرنوشت ۴ سال آینده را بدست افراد لایق و دانا بسپارندو همگان بدانند که پیروز نهایی این کارزار بزرگ کسی جز ملت بزرگ ایران نیست.
روح الله جمشیدی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *