فرماندار نکا از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبر داد

فرماندار نکا:از وجود ۱۴۶ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور که خواسته مقام معظم رهبری است اندیشیده شده ، تا بار دیگر حماسه ی پر افتخار انقلاب اسلامی ایران در برگ زرین تاریخ این شهرستان به ثبت برسد.
جعفراحمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این شهرستان اظهارکرد: در امر برگزاری انتخابات بیش از ۳۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی ، بازرسی ، نظارت و کمیته های مختلف با ستاد انتخابات شهرستان نکا همکاری دارند.
.
نماینده عالی دولت در این شهرستان، تعداد شعبه های اخذ رای شهرستان نکا را ۱۴۶ عدد عنوان کرد و افزود: از کل شعبات ۲۱ شعبه بصورت سیار و بقیه ثابت می باشند .


این مسول افزود: ۴۳ شعبه اخذ رای در شهر بصورت الکترونیکی و یک صندوق سیار نیز برای شهر در نظر گرفته شده است.
احمدی ادامه داد : این شعب در مدارس ، مساجد، حسینیه ها و برخی ادارات مستقر خواهند بود .
رئیس ستاد انتخابات این شهرستان خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات و دخالت در تعیین سرنوشت کشور، سمبل مردم سالاری دینی است.
احمدی در پایان از مردم شریف و شهید پرور شهرستان خواست تا با شرکت پر شور و با شعور خود در روز ۲۹ اردیبهشت حماسه ی بی نظیر دیگری رقم زنند.
•شایان ذکر است .همه افرادی که ۱۸ سال تمام داشته باشند یعنی متولدین ۲۹ اردیبهشت ۱۳۷۸ و قبل از آن باشند می‌توانند در شعب اخذ رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق رای بریزند

شایان ذکر است :تعداد ۹۰ هزار نفر در شهرستان نکاجز ئ واجدیدن رای دادن هستند که از این تعداد ۱۰۰۰ نفر رای اولی می باشند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *