پیام تبریک فرماندار نکا بمناسبت میلاد حضرت ولی عصر(عج)

فرماندار این شهرستان در پیامی سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، خاتم الاوصیاء، مفخر الاولیاء، حضرت مهدی موعود(عج) را تبریک گفتند.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، سلام بر مهدی موعود و سلام بر او که قرنها دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ هزاران‌ عاشق‌ دلباخته‌ در آتش‌ هجران او سوخته است.
در تلألؤ خورشید بامدادی نیمه شعبان، فرشتگان آسمانی خبر از شکفتن آخرین غنچه باغ امامت و درخشش واپسین ستاره آسمان ولایت می دهند؛ او که مبارکی قدومش، سرآغاز عدل در میان خلائق است و همه دیده ها منتظر قدوم مبارکش هستند. او که با ظهور خود به همه انتظارها از ازل تا ابد پایان خواهد بخشید و سیر تکاملی این عالم را با حکومت جهانی خویش به اوج خواهد رساند و پرچم توحید را بر فراز هستی خواهد افراشت.
اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی خود می سوزد و انسانیت، ظهور پرچمدارحکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب نماییم.
در نظام جمهوری اسلامی ، سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که به حق شایستة این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام‌المبین، حجت‌الله علی‌العالمین حضرت حجت‌بن‌الحسن‌العسکری ارواح العالمین له الفداء را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی ، مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان نکا و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.
جعفر احمدی – فرماندار شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *