همایش کارشناسان پلیس راهور شرق استان مازندران در نکا+تصویر

فرماندار شهرستان نکا، در همایش کارشناسان پلیس راهور شرق استان مازندران بیان داشت: پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه، سلامت، آرامش و نظم را در جامعه برای مردم به ارمغان آورده است .
نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود : تحقق امنیت و آرامش در کشور مرهون تلاش ها و رشادت های شبانه روزی نیروهای انتظامی و نظامی است.
فرماندار نکا ادامه داد: پلیس راهنمائی و رانندگی نماد نظم ، انضباط اجتماعی و قانون گرایی و همچنین یکی از واحد های بسیار مهم در نیروی انتظامی است.

رئیس شورای ترافیک در این شهرستان عنوان داشت: کارکنان پلیس راهور به علت بیشترین ارتباط و تماس با مردم در راستای ارائه خدمات ترافیکی و جلب اعتماد مردم گام برمی دارند.
این مسول ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان زحمتکش راهنمایی و رانندگی شهرستان ، اظهارداشت: ایجاد نظم در یک شهر برای مردم تنها وظیفه یک سازمان و یا یک نیرو نیست، بلکه همه مردم در این امر می‌توانند موثر و در توسعه و هموارسازی در این مسیرها همکاری داشته باشند.

احمدی، کاهش تلفات رانندگی درون شهری و برون شهری گوشه ای از مسئولیت پذیری پلیس راهور دانست.
فرماندار نکا نظرات کارشناسی در مباحث ترافیکی را سرلوحه و کمک کار شورای ترافیک شهرستان دانست و گفت: کنترل و ترافیک عبور و مرور در سطح شهر بسیار حساس می باشد چرا که اجرای طرحهای ترافیکی نقش بسزایی در حفظ جان و مال مردم دارد.
این مسول ادامه داد: علاوه بر شناخت نقاط قوت و ضعف، به دنبال فرهنگ سازی برای مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان باشیم تا با برنامه ریزی صحیح به اهداف مورد نظر دست یابیم.
احمدی افزود: در کنار اقدامات اجتماعی، قانونمندی رانندگان، تعمیق و گسترش ارزش های جامعه و فرهنگ سازی اطلاع رسانی هدفمند از طریق رسانه ها، ضرورتی اجتناب ناپذیر در ارتقای فرهنگ ترافیکی است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *