بازدید مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از مدارس شهرستان نکا+تصویر

همزمان با فرارسیدن گرامیداشت هفته معلم مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران از هنرستان شهید مطهری شهرستان نکا بازدید نمودند.
به گزارش نیکاخبر: سید علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران به همراه حسین پالار مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا و جمعی از کارشناسان اداره کل با معلمان هنرستان شهید مطهری دیدار کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن بازدید از فضای کلی هنرستان به ویژه کارگاه های آموزشی از تلاش ها و زحمات همکاران تقدیر نمودند.
سید علی قاسمی در این نشست با اشاره به اینکه منابع انسانی بهترین فرصت برا مدیران مدارس است بر نظم و انضباط اداری دانش آموزی و همکاران ،تفویض اختیار،مدیریت کلاس و با لا بردن فرهنگ سازمانی وزیبا سازی وشاداب نمودن مدارس به ویژه هنرستانها تآکید کرد .
مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در بخش دیگر از سخنان خویش گفت: اعتماد سازی باید در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و در این راستا در آموزش و پرورش از فعالیت های سیاسی پرهیز شود و در انتصاب مدیران نگرش مدیریتی مد نظر قرار گیرد. در ادامه حضور ،مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران از دبیرستان دخترانه آیت ا… هاشمی بازدید نمودند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *