میرنیا:کاندیداها وعده‌های انتخاباتی واهی به مردم ندهند

رئیس دانشگاه مازندران گفت: کاندیداها وعده‌های انتخاباتی واهی به مردم ندهند چرا که این وعده‌ها کشور را با رخوت و سستی مواجه می‌کند.

به گزارش نیکاخبر: میرخلاق میرنیادر مراسم تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه دو کشور با بیان اینکه کشور ما سال‌ها در معرض جنگ فرهنگی یا شبیخون فرهنگی قرار دارد، اظهار کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، رسانه‌ها نقش بسزایی در آگاهی و اطلاع رسانی به مردم عهده‌دار هستند.

وی افزود: برخی از رسانه‌ها با ارسال اخبار نادرست، دروغ و ترویج خرافه موجب تزریق ناامیدی در بین مردم می‌شوند.

رئیس دانشگاه مازندران با بیان اینکه کاندیدا وعده‌های انتخاباتی واهی به مردم ندهند چرا که این وعده‌ها کشور را با رخوت و سستی مواجه می‌کند، تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشکل امروز کشور عدم مدیریت صحیح مشکلات است.

این مسؤول با بیان اینکه کشور ما از مدیریت بر منابع انسانی، زیرزمینی و روزمینی محروم است،گفت: بسیاری از برنامه‌هایی که در کشور پیاده می‌شود برنامه‌هایی است که از سوی کشورهای بیگانه دیکته می‌شود.

میرنیا با بیان اینکه عده‌ای بدون داشتن صلاحیت لازم مشغول به کار می‌شوند، اظهار کرد: باید به‌دنبال حل این موضوع بود که چرا کشوری که ذخایر عظیم خدادادی و افراد متخصص و کاردان دارد تاکنون نتوانسته است به رشد و توسعه دست یابد.

دبیر دومین جشنواره پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور نیز اظهار کرد: امسال دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه دو کشور به میزبانی دانشگاه مازندران در حال برگزاری است که نخستین جشنواره سال گذشته در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

حسین یحیی‌زاده تعامل بیشتر و بهتر روابط عمومی‌ها با رسانه‌های گروهی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: در سال گذشته ۱۵ خبرنگار در جشنواره شرکت کردند که امسال تعداد شرکت‌کنندگان به ۴۲ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در این جشنواره در پنج حوزه خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش و عکس آثار خود را ارسال کردند، از ارسال ۱۸۴ آثار به این جشنواره خبر داد.

یحیی‌زاده با بیان اینکه در سال گذشته در بخش روابط عمومی ۲۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد،ادامه داد: امسال سعی کردیم تعداد دریافت آثار روابط عمومی‌ها را کاهش داده و به آثار خبرنگاران اضافه کنیم به طوری که هر روابط عمومی می‌توانست تنها دو اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

دبیر دومین جشنواره پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور در پایان با بیان اینکه در سال گذشته از پنج خبرنگار برتر تقدیر شد و امسال این تعداد به ۱۵ نفر رسید،گفت: در بعضی از بخش‌ها به جای یک نفر، دو نفر به صورت مشترک معرفی شدند که در مجموع از ۱۸ خبرنگار برتر منطقه تجلیل شد.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *