سجادی:تأمین سوخت مورد نیاز چاه‎های کشاورزی در بهشهر

فرماندار بهشهر از تأمین سوخت مورد نیاز چاه‎های آب کشاورزی فاقد پروانه در این شهرستان خبر داد و گفت: کشاورزان می‎توانند از فردا برای دریافت سوخت به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش نیکاخبر: سید خالق سجادی اظهار کرد: روز گذشته جلسه‎ای با حضور سه فرماندار شرق مازندران در استانداری مازندران برگزار شد و درباره تأمین سوخت مورد نیاز چاه‎های آب کشاورزی که بدون پروانه هستند، بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، ضمن تأکید به این‎دسته از کشاورزان برای دریافت پروانه استفاده از چاه‎های آب کشاورزی و تسهیل در دریافت گازوئیل و نفت سفید، سوخت مورد نیاز در اختیار آنها قرار بگیرد.

فرماندار بهشهر بیان کرد: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ کشاورز بهشهری، پروانه بهره‎برداری از چاه آب کشاورزی را ندارند و به دفعات به آنها اعلام کردیم اما ترتیب اثر ندادند، با این اوصاف به‎دلیل اهمیت بخش کشاورزی، با آنها همکاری لازم انجام شده است.

سجادی ادامه داد: بهره‎بردارانی که تاکنون به این دلیل نتوانستند سوخت مورد نیاز (گازوئیل و نفت سفید) چاه آب کشاورزی را تأمین کنند، از فردا می‎توانند به مراکز مربوطه در شهرهای بهشهر، خلیل‎شهر و رستم کلا مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: با بهره‎برداری و آبگیری سد «گلورد»، کشاورزان شرق مازندران مشکلی برای تأمین آب مورد نیاز کشاورزی نخواهند داشت و بخش قابل توجهی از میزان سوخت مصرفی کشاورزان نیز حذف می‎شود.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *