قدردانی مردم از احداث پل عابرپیاده کمربندی نکا+تصویر

طی تماس های شهروندان و اعلام رضایتمندی ساکنین خیابان علمیه و مردم روستای گلبستان از پیگیری های مجدانه فرماندار شهرستان نکا در خصوص احداث پل عابر پیاده بر روی جاده کنار گذر کمربندی نکا بهشهر و بالعکس تشکر و قدردانی نمودند.
به گزارش نیکاخبر: مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار نیکاخبر از بهره برداری پل عابر پیاده کمربندی این شهرستان خبر داد.
جلال کاظمی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده برای رفاه و ایمنی عابران پیاده، گفت: اقداماتی که رفاه مردم را در پی داشته شد، جز اقدامات با ارزش و ماندگار است و ساخت و احداث این پل در منطقه نکادر منطقه علمیه و روستای گلبستان و در مسیر تردد روستاهای مناطق بالادست و هزارجریب یکی از ضروریات بود که با همت مسئولان ذی ربط انجام شد.
کاظمی با اشاره به ضرورت ساخت این پل به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از آسیب به عابران پیاده، گفت: با توجه به جاده کمربندی به شرق استان مازندران رفت و دانش آموزان و نگرانی والدین آنها در این منطقه و تردد عابران بومی به ویژه در ایام بازگشایی مدارس از یک سو و تردد بالای خودروهای سنگین، مشکلاتی برای عبور از عرض جاده برای عابران پیاده و رانندگان ایجاد شده بود، که با پیگیری های مجدانه احمدی فرماندار شهرستان نکا و این اداره احداث این پل این مشکلات مرتفع گردید.
وی با اشاره به اینکه برای ساخت و احداث این پل حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده که از بخش خصوصی تامین شده است، ابراز امیدواری کرد: با رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم و عبور از معابر ایمن احتمال بروز تصادف در این منطقه کاهش یابد.
شایان ذکر است پل مذکور دومین پل عابر پیاده در جاده کمربندی نکا بهشهر و بالعکس و منتهی به گلبستان ،جاده هزارجریب احداث شده است و نیز در ادامه در آتیه نزدیک سومین پل نیز در همین محور احداث خواهد شد.
لازم به یاداوری است جمعی از ساکنین خیابان علمیه و مردم روستای گلبستان طی دو روز گذشته با تماس های مکرر با این پایگاه خبری از تلاش های بی شائبه مسئولان در ایجاد افزایش ضریب ایمنی بهومنظور تردد عابرین پیاده قدردانی نمودند.

سیدرقیه حسینی

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. امیدوارم از این پل استفاده بشهو فقط جهت نسب تبلیغات روی پل نباشه

  2. تقدیر و تشکر ویژه از فرماندار محترم جناب مهندس احمدی جهت تلاش بی وقفه و پیگیری مداوم جهت نصب پل عابر پیاده

  3. خانم حسینی کدام قدردانی ؟ بیا بشمار که چند نفر از پل عبور می کنند چرا جو گیر می شوی هر وقت مثل قائمشهر برای پل عابر پیاده پله برقی گذاشتند بنویس که کردم علمیه و روستای گلبستان خوشحال و قدردانی نمودند . خدا عاقبت همه را ختم بخیر کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *