آغاز زندگی مشترک زوج مازندرانی در کنارحرم مطهر شهدای گمنام نکا

در اقدامی فرهنگی؛مراسم عقدکنان زوج جوان مازندرانی در جوار حرم شهدای گمنام نکا برگزار شد
عروس و داماد در کمال شادی و مسرت مراسم عقدکنان خود را جوار حرم شهدای گمنام نکا برپا نمودند .
سجاد پیله کوهی از شهرستان میاندرود داماد از فاطمه رضا زاده عروس از نکا زوج مازندرانی صبح امروز آئین عقد کنان خود را در جوار حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار کردند .
این عروس و دامادصبح امروز درحاشیه آغاز زندگی خود درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان با اعلام این مطلب که معتقدند این مکان برایشان خوش یمن خواهد بود آرزو کردند زندگی شان به برکت عنایت شهدا توام با خوشبختی باشد .
فطمه رضا زاده “عروس” خاطر نشان کرد :از آنجایی تمام هستی و زندگی خود را مدیون شهدای گرانقدر ایران اسلامی می دانیم تصمیم گرفتیم خطبه عقدمان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام خوانده شود تا بتوانیم از این طریق سالیان سال مشمول خیر و برکت آن عزیزان باشیم.
سجاد پیله کوهی “داماد ” نیز در ادامه سخنان همسرش تصریح داد : امنیت امروز در سایه خون پاک شهداست نباید شهدا فراموش شوند بنابراین با هدف اینکه مدد کا و هدایت گر زندگی ما باشند آمدیم با آنان عهد بستیم که رهروشان خواهیم ماند ..
داماد این مراسم با بیان اینکه خانواده های زوجین نقش بسزایی در نحوه تشکیل زندگی مشترک ما داشتند اظهار کرد : شهدای والا مقام امام زادگان عشقند بی شک دست ما را خواهند گرفت و عشقمان نیز پایدار خواهد بود و امیدوارم اینگونه باشد ..

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ربیع حیدری آلوکنده در گفت:

    سلام انشااله خوشبخت و عاقبت به خیر شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *