اولین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای تخریب شرق استان

اولین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای تخریب شرق استان با محوریت سردارشهید محمدرحیم بردبار در فرمانداری نکا برگزارشد.
فرماندار نکا : هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست.
جعفر احمدی با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی تصریح کرد: همگان باید برای پاسداشت شهدا و تبیین ارزش‌های اسلامی گام‌های موثری بردارند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان عنوان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت باید درجامعه نهادینه شود اگر این فرهنگ والای اسلامی در جامعه نهادینه شود نه تنها تهدیدات دشمنان بلکه هیچ خطری نمی‌تواند امنیت ایران اسلامی و آینده انقلاب اسلامی را تهدید کند.
احمدی با اشاره به اینکه نیازمند برگزاری یادواره شهدا هستیم، افزود: اولین علت نیاز به برگزاری این یادواره ها سپاس و قدرشناسی از شهیدان به دلیل خدمتی که به مردم کردند و همت بلندی که از خود نشان دادند شایسته سپاسگذاری هستند.
این مسول، حضور پرشور مردم در این یادواره را نشانگر ارج نهادن به مقام شهدا و پاسداری از آرمان های آن بزرگواران عنوان کرد.

فرماندار نکا دستاوردهای این انقلاب را مرهون ایثارگری ها و از خودگذشتتگی شهیدانی دانست که ۴۳۲ تن از آنها از میان مردم شهرستان نکا بیرون آمدند که خود را فدای انقلاب و اسلام کردند و سند افتخار این شهرستان جهت نشان دادن ولایت مداری مردم آن است.
نماینده عالی دولت در این شهرستان با بیان اینکه یاد شهدا نیاز امروز ماست و با یاد آنان می توانیم روحیه و الهام بگیریم، اضافه کرد: خانواده های شهدا یادگاران آنها هستند و ما موظف به تکریم از آنها هستیم.
وی اظهار داشت: در این جنگ ۸ ساله ملت ایران مردانه ایستادند شهید دادند ،اما اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

احمدی با اشاره به اینکه سرداران شهید همچون محمدرحیم بردبار ناشناخته است بیان داشت: شهدا که هدفمند در زندگی خود گام برداشتند همیشه خوش‌نام خواهند بود، لذا باید برای شناساندن آنها تلاش کنیم.

فرماندار نکا تصریح کرد: بزرگترین هدف برگزاری این یادواره این است که یادمان بماند که شهدا کارشان را انجام داده اند و امروز این ما هستیم که باید وظیفه خود را انجام دهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.
احمدی با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا نه‌تنها هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، لذا با برگزاری این مراسم آنان را به نسل‌های جوان معرفی می‌کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *