از خیرین مدرسه ساز نکا تجلیل شد/ تصویر

در حاشیه چهاردهمین جشنواره تجلیل از خیین مدرسه ساز استان مازندران از تعهد ۳۳۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز استان مازندران طی سالیان گذشته خبر داد و گفت بیش از ۷۰ درصد از این تعهدات محقق شده است .
قربانعلی شیرزاد شب گذشته در چهاردهمین جشنواره خیررین مدرسه سازدر هتل میلاد شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای استان مازندران دراین شهرستان از برگزاری نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز مازندران در۳۱ فروردین ماه دراردوگاه شهدای بادله خبردادو گفت:در سال گذشته و درهجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ۲۳میلیارد تومان خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که امیدواریم این رقم درسال جدید افزایش یابد .

وی به فعالیت خیران مدرسه‌ساز در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت : از سال ۷۷ تاکنون فعالیت خیران مدرسه‌ساز به صورت ساختاری هدایت شد بعد از ۱۸ جشنواره‌ای که برگزار شد تاکنون نزدیک به ۵۵۰ قطعه زمین با متراژ یک میلیون و پانصد هزار متر مربع از سوی این قشر نیک اندیش زمین اهدا شده است.

شیرزاد با اعلام اینکه یک‌هزار و ۲۷۹ خیر مدرسه‌ساز مازندرانی در سامانه به ثبت رسیدند، اضافه کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۳۰ خیر مرد، ۱۸۰ خیر زن و ۶۵ شخصیت حقوقی هستند.

او گفت:در حال حاضر ۷۷ پروژه در قالب ۳۶۵ کلاس درس نیمه‌تمام مردمی و مشارکتی در مازندران در حال اجرا دارد .
شایان ذکر است : مازندران در بحث مشارکت خیران مدرسه‌ساز در کشور بعد از استان‌های کرمانشاه، کردستان و گلستان در جایگاه جهارم قرار دارد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *