مراسم صحبگاه مشترک نیرو های مسلح نکا بمناسبت روز ارتش/تصویر

این مراسم با حضور یگانهای نظامی انتظامی نیروهای مسلح مرزبانی دریایی و نیز یگانهای نیروهای زمینی ارتش مستقر در شهرستان نکا بمناسبت روز ارتش در پادگان آموزشی فرهنگی شهدای ارتش نکا برگزار شد .
به گزارش نیکاخبر: در این مراسم نیروهای ارتش ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا و گرامیداشت روز ارتش بار دیگر بر ولایتمداری خود آمادگی کامل در دفاع از کیان ایران اسلامی تاکید نمودند .


حجت الاسلام ابوالقاسم خادمی مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم در گفتگو باخبرنگار خبرگراری صدا و سیما در این شهرستان گفت : امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مومن متدین ولایی انقلابی . همیشه پای کار است.
فرمانده پادگان آموزشی فرهنگی شهدای ارتش در حاشیه این مراسم گفت:امروز ارتش ایران مکتبی ترین ارتش دنیاست و در خط رهبری مورد حمایت رهبری است .
سرهنگ رمضان صادقی گفت : اجانب بدانند تا خون در رگ ماست ما در خط ولایت خواهیم ماند و در صورت هرگونه تهدید از سوی اجانب با پاسخ کوبنده از سوی نیروهای مسلح ما روبه رو خواهند شد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم یگانهای نمونه موتوری ارتش از مقابل کلام الله مجید تمثال مقام معظم رهبری و نیز مدیران ارشد شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی رژه رفتند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *