کاهش ابرناکی آسمان مازندران از امشب

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب از ابرناکی آسمان استان کاسته شده و از فردا تا پایان هفته جاری هوای صاف و آفتابی همراه با افزایش دما در مازندران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نیکاخبر:احمد اسدی در شهرستان ساری با اشاره به بارش باران از ۱۳ فروردین ماه تاکنون در استان اظهار کرد: بیشترین بارش برف از روز گذشته مربوط به آلاشت با ارتفاع ۲۰ سانتی‌متر بوده است که البته در خارج از ایستگاه‌های هواشناسی بارش برف بیشتری شاهد بودیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه بیشینه دمای هوای روز گذشته مربوط به گلوگاه با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است، افزود: کمینه دمای هوای استان طی این مدت از بلده، آلاشت و سیاه‌بیشه با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.

اسدی یادآور شد: دمای هوای شهرستان ساری بین حداقل ۶ و حداکثر ۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز بارش‌های به‌صورت پراکنده در سطح مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: امشب از ابرناکی آسمان استان کاسته می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و هوای استان صاف و آفتابی همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشینه دما طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرهای ساری و بابلسر با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما نیز مربوط به بلده با ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

اسدی با اعلام اینکه امروز ارتفاعات و مناطق کوهستانی مازندران مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است، در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *