احمدی:اختصاص ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به نکا

فرماندار شهرستان نکا، از اجراي پروژه فاضلاب شهري نکا در آينده نزديك خبر داد و بیان داشت: جمع‌آوري پساب شهري و بهبود شرايط آب‌هاي زيرزميني و عدم هدر رفت اين آب از مهمترين دستاورد‌هاي دولت تدبیر و امید از اجراي اين طرح در شهر نکا است.

احمدی افزود: جمع آوری و تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نکا طي ۴ سال و با سرمايه‌گذاري حدود ۷۷ ميليارد تومان انجام خواهد شد .
نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: ایجاد شبکه فاضلاب و اجرای طرح‌های آن در جهت رعایت بهداشت عمومی، یکی از ضروریات جوامع بشری بوده و از اولویت‌های دولت تدبیر امید می باشد.

این مسول عنوان داشت: دولت یازدهم با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه‌، اقدام به احداث شبکه فاضلاب خانگی مبتنی بر استانداردهای زیست محیطی می نماید و با تلاش مستمر در ارتقاء سطح بهداشت عمومی اقدامات مهمی را انجام داده است‌.
فرماندار نکا افزود‌: امیدواریم با اجرای این پروژه ، هیچ نوع فاضلابی در داخل جوی جاری نشود و با همکاری شهروندان ، فاضلاب‌های موجود خانگی به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.
شایان ذکر است با پیگیری های احمدی فرماندار شهرستان نکا،با حضور دکتر چیت چیان وزیر نیرو در سفر کاروان تدبیر و امید به استان مازندران در خصوص ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر نکا، و رایزنی در سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۷۷ میلیارد تومان با هدف جمع آوری و تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نکا ، مصوب تا در مدت اجرای ۴ ساله به اتمام و بهره برداری برسد.

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با مدیریت این پول می تونین نکا رو گلستان کنید … یع تعقییر اساسی به زیبایی شهر بدین … البته اگه صرف دوذبرگردونا نشه …. (-:

    • ديدين بعضيا دور زدن بلد نيستن ميگن دور برگردون خرابه ؟!
      جالبه كه ميريم با پولمون ماشين چند ده ميليوني ميخريم ولي نمي تونيم باهاش درست دور بزنيم چه توقعي از مسئولين داريم ، البته اين مثال بود
      دكتر شما نسخه بده دوستان مسئول عمل كنن

  2. مسئولين نظارتي حواسشون به اين اعداد و ارقام باشه كه كجا و چطور هزينه ميشه ! بعضي از مردم هنوز بلد نيستن از دور برگدون دور بزنن ميگن خرابه پس شماها مراقب امانتها باشين !

  3. قابل توجه مسئولان نظارتي مرتبط لطفا مراقب باشيد اين اعتبارات در كجا و چطور هزينه ميشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *