رضائیان:۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به باغداران مازندرانی

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به باغداران مازندرانی اختصاص می‌یابد.

به گزارش نیکاخبر: عبدالله رضیان با اشاره به نشست مجمع نمایندگان مازندران، با وزیر کشاورزی، استاندار مازندران و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: اعضای مجمع نمایندگان مازندران با هدف پیگیری مصوبات قبلی دولت و انعکاس دغدغه‌های کشاورزان و باغداران و با اعلام ناکافی دانستن حمایت‌های دولت خواستار حمایت بیشتر دولت از خسارت دیدگان برف آذرماه شدند که به این منظور دولت مکلف به گرفتن تصمیم‌های جدید شده است.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران افزود: علاوه بر ۳۰۰ میلیارد ریال وام بلاعوض مصوبه قبلی هیأت وزیران مقرر شد ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر تا شب عید به حساب باغداران واریز شود.

رضیان با اشاره به اینکه دولت متعهد شد تا پایان سال جاری تمامی ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره را به حساب باغداران واریز کند، گفت: اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی توسط مجلس شورای اسلامی برای تامین جریمه و سود بدهکاران بانکی که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدهکارند الزامی است.

وی چهارمین موضوع نشست امشب را اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال سهم دولت برای بیمه محصولات کشاورزی عنوان کرد.

در این نشست اعضای مجمع نمایندگان نگرانی کشاورزان و باغداران مازندرانی را روند واردات و خرید محصولات کشاورزی به نمایندگان دولت منعکس کردند و خواستار حمایت همه‌جانبه دولت از کشاورزان در زمینه اهداف اقتصاد مقاومتی شدند.

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. چند سال پیش هم بابت برف و سرما تعدادی از درختان مرکبات در باغات استان دچار خشکی شده بود و دولت وقت ان زمان یه سری کمکهای بلاعوض نقدی جهت خرید و تعویض درختان در نظر گرفته بود که این کمک بلاعوض در روستاها در اختیار شوراها و دهیار قرار گرفت و متاسفانه این عزیزان بدون اطلاع به باغداران این کمک بلا عوض را در بخشهای عمرانی روستا هزینه کردند.
    الانم همینه از بالا اعتبار تخصیص داده میشه پرداخت هم میشه ولی چیزی نمیمونه که به دست خسارت دیده ها برسه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *