امام جمعه نکا:مدیران باید دغدغه برپایی نماز داشته باشند/تصویر

شورای قامه نماز شهرستان نکا صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری نکا تشکیل جلسه داد
در این جلسه امام جمعه نکا به تبیین اهمیت نماز در زندگی آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: همه مسائل زندگي ما از نماز سرچشمه می‌گیرد ،بنابراین لازم است خودمان نماز بخوانیم و جامعه را به سمت نماز تشویق و ترغیب نمائیم.



آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در جمع متولیان امر برپایی نماز در شهرستان نکا خاطر نشان کرد: امروز مدیران باید برای برپایی نماز جماعت در دستگاههای اداری دغدغه داشته باشند ، باید تلاش کنند تا اقامه نماز در دستگاههای اجرایی شهرستان را بیش از بیش مهیا کنند، و با برپایی نماز جماعت در ادارات این اصل را بزرگ بدارند.
او با اشاره به در پیش بودن سال نو و حضور مسافران به این شهرستان و نیاز به شبانه روزی کردن تعدادی از مساجد در مسیر تردد مسافران نوروزی تاکیدکرد ترتیبی اتخاذ تا برپا کنندگان نماز در مکان مناسب به اقامه این فریضه الهی بپردازند
آیت ا… محمدی لائینی بااشاره به مسافرت‌های نوروزي و حضور گردشگران و مسافران در نکا خواستار رسیدگی به کیفیت و تجهیزات نمازخانه‌هاو مساجد این شهرستان شد.
امام جمعه نکا اظهار داشت: مهیا کردن مکانهای مناسب بین راهی برای اقامه نماز یکی از مهمترین نمادهای معرفی شهرستان بوده ، و حرکتی است در راستای پیشبرد اهداف دین، و نشان از تدین و فرهنگ اسلامی حاکم بر شهرستان می باشد.
سپس هر یک از اعضای جلسه در خصوص هر چه بهتر برگزاری نماز جماعت اول وقت بحث و تبادل نظر کردند.


در پایان از سرکار خانم سیدی معاون پرورشی آموزش و پرورش نکا بعنوان یاور نماز تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. دست امام جمعه محترم بخاطر تجلیل از دکتر سیدی درد نکنه با انتخاب دکتر سیدی بعنوان معاونت محترم پرورشی اصلاحات وسیع در اداره آموزش و پرورش نکا ایجاد شد . خدا قوت

  2. همکار فرهنگی نکا در گفت:

    سرکار خانم دکتر سید رقیه سیدی:
    از زحمات بی دریغ و تلاش های مجدانه شما در امور پرورشی مدارس و اداره اموزش و پرورش و توجه همه جانبه به برپایی نماز جماعت در مدارس و فعالیت های فرهنگی در جهت رشد و ارتقای فرهنگ نماز کمال تشکر را داریم امیداریم سلامت و پیروز باشید.

  3. تبریک به خانم صیدی معاون اداره اموزش پرورش
    بسیار تلاشگر و خوش برخورد هستید . به نماز هم واقعا خیلی اهمیت میدهد از شما متشکریم

  4. بسیجی نکایی در گفت:

    خانم سیدی از افتخارات حوزه مدیریت فرهنگی و علمی شهرستان نکا هستند .اخذ لوح تقدیر از طرف امام جمعه فرزانه شهرستان نکا را به شما تبریک عرض می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *