کشف خاویار سرقتی میلیاردی در مازندران

در پی کسب خبری مبنی بر سرقت ماهی خاوياری یکی از شرکت های شيلاتی در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ عبدالله رضوانی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران ، از شناسایی و دستگیری سه متهم به سرقت ماهیان خاویاری و خاویار به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد .

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت ماهی خاوياری یکی از شرکت های شيلاتی در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : ماموران با انجام تحقیقات دریافتند، دو قطعه ماهی خاوياری به وزن ۱۴۰ کيلوگرم به ارزش یک میلیارد ریال از داخل این شرکت شیلاتی به سرقت رفته است .

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی با استفاده از شگرد های خاص پلیسی یکی از متهمان به سرقت را که از کارگران شرکت بوده را شناسایی و دستگیرکردند.

سرهنگ رضوانی افزود : متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری دو نفر دیگر اقرار کرد که در ادامه ماموران پلیس دو همدست این فرد را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت : این افراد نیز در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند اموال مسروقه را به مالخر در شهرستان بهشهر فروخته اند که با هماهنگی قضائی این فرد نیز دستگیر و اموال مسروقه از وی کشف شد .

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *