بارش برف چهار واحد دانشگاه پیام نور مازندران را تعطیل کرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران گفت : واحدهای دانشگاه پیام نور زیراب ، رینه آمل ، نکاء و پل سفید امروز شنبه تعطیل است .
حسین برزگر افزود : با توجه به بارش برف و برودت هوا و برای جلوگیری از مشکل در تردد دانشجویان با هماهنگی استانداری مازندران این واحدهای دانشگاهی امروز تعطیل است .
وی ادامه داد : تصمیم برای تعطیلی این دانشگاه تنها مربوط به امروز است و با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر مساعد شدن هوا برای روزهای آینده ، تعطیلی دیگری نخواهیم داشت .
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران گفت : فعالیت دیگر واحدهای دانشگاهی پیام نور مازندران امروز بلامانع است و دانشجویان دیگر واحدها می بایست سرکلاس های درس حاضر شوند .
مازندران ۱۸واحد دانشگاه پیام نور دارد که ۲۲ هزار دانشجو در این واحدها مشغول تحصیل هستند .
از روز پنجشنبه ( ۲۸ بهمن ) با ورود موج سرما در مازندران ، هوای این استان هفت درجه کاهش یافت و از روز گذشته (جمعه ) با شدت گرفتن سرما و کاهش دما ، مردم این استان بارش برف را شاهد بودند .
براساس اعلام هواشناسی مازندران ارتفاع برف در شهرهای غربی استان ( از رامسر تا نور ) تا ۲۰ سانتی متر ، از نور تا آمل حدود ۱۵ سانتی متر و از مناطق مرکزی به سمت شرق هم تا ۱۰ سانتی متر رسید .
مردم مازندران روز یکشنبه ( اول اسفند ) هوای صاف وآفتابی را همراه با افزایش نسبی دما شاهد خواهند بود .
ایرنا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *