شوشتری: وزارت کشور به دنبال برگزاری انتخابات سالم ، امن و با مشارکت حداکثری مردم است

مشاور وزیر کشور گفت: وزارت کشور به دنبال برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم ، امن و با مشارکت حداکثری مردم است

به گزارش نیکاخبر، شوشتری در همایش تخصصی حراست و صیانت از انتخابات به تبین جایگاه و نقش حراست در صیانت از انتخابات پرداخت .

وی به اهمیت دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و ضرورت امنیت و آرامش کشور و حفظ آن به ویژه در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۶ به عنوان ۲ انتخابات ملی و محلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شوشتری، عملکرد فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها را در ارتقا رضایتمندی مردم نسبت به نظام بسیار مهم دانست و گفت: عملکرد مدیران می‌تواند در همراهی مردم با نظام نقش موثری داشته باشد.

وی تاکید کرد: وزارت کشور به دنبال برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم است که مدیران حراست فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در رسیدن به این هدف می‌توانند کمک بزرگی کنند .

شوشتری، صیانت از نیروی انسانی و بدنه مدیریتی و کارشناسی ادارات را مهم‌ترین وظیفه حراست‌ها خواند و گفت: حراست باید به عنوان یک مشاور خوب برای مدیر و امین کارکنان باشد و بستر مناسب را برای سالم‌سازی فضای اداری و خدمت شایسته به مردم فراهم کند.

ربیع فلاح، استاندار مازندران نیز در این نشست اهمیت حفظ و حراست از انتخابات را تبیین کرد و گفت: انتخابات پرشور موجب نشاط اجتماعی و سیاسی می‌شود و انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است .
وی تاکید کرد: انتخابات دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کمال سلامت و امنیت در دولت تدبیر و امید برگزار شد و همه باید تلاش کنیم پرشورترین و حماسی ترین انتخابات را در بهار ۹۶ برگزار کنیم .

فلاح گفت: توسعه نشاط و آرامش سیاسی در جامعه و صیانت از حقوق ملت و رای مردم به عنوان حق الناس محور همه فعالیتها و اقدامات در حوزه انتخابات است .

سبحانی مدیر کل اطلاعات مازندران نیز در این نشست وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور و استان را تشریح و به بیان انتظارات از مدیران حراست پرداخت.

در ابتدای این همایش موسوی مدیر کل حراست استانداری مازندران اهداف برگزاری این همایش تخصصی و کارگاه‌ها را بیان کرد.

در ادامه این همایش مسئولان حراست فرمانداریها و شهرداری‌ها در کارگاه آموزشی تخصصی با آخرین مسائل در حوزه حفاظت فیزیکی، حفاظت پرسنلی، حفاظت اسناد و حفاظت فناوری اطلاعات آشنا شدند.

روابط عمومی استانداری مازندران

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *