افشار:ضرورت توسعه سند چشم انداز رسانه در مازندران تاکیدکرد

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با تاکید بر ضرورت توسعه سند چشم انداز رسانه در مازندران گفت: اصحاب رسانه مازندران باید بصورت شبکه ای و منسجم کار کنند.

به گزارش نیکاخبر:، حسن افشار در جمع علاقمندان حوزه رسانه و ارتباطات در چهارمین جلسه دوره آموزش خبرنویسی در بهشهر گفت: وظیفه اصلی بسیج رسانه آموزش و تربیت انسان رسانه ای متعهد است.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه تلاش دارد تا با تربیت کادری متعهد و انقلابی، به رسالت خود به خوبی عمل کند، بیان داشت: استفاده از ظرفیت بسیج رسانه راهی برای انعکاس درست و به موقع اخبار و اطلاعات بوده که امیدواریم با شناسایی این ظرفیت‌ها برای رشد و تعالی شهرستان، استان و کشور گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران ازآموزش ۳۰۰ نفر در حوزه رسانه خبر داد و گفت: بسیج رسانه استان مازندران با برگزاری دوره های آموزشی در شهرستانهای مختلف به دنبال تربیت انسان رسانه ای متعهد از طریق آموزش است.

این مسئول با بیان اینکه اهل قلم نقش رسانه ای خود را فراموش کرده اند تصریح کرد: فعالیت درعرصه رسانه نوعی لیاقت و شایستگی است. اصحاب رسانه در قبال تمام موضوعاتی که قلم میزند مسئولیت دارند.

وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا بسیج رسانه به عنوان یک تشکل به موفقیت برسد. ایجاد این تشکل به خودی خود عامل پیشگیرانه در برابر تهدیدات داخلی و خارجی است.

افشار یادآور شد: متاسفانه بسیاری از اهل قلم مسائلی را که باید بیان کنند مطرح نمیکنند و این مهم موجب عقب ماندگی مازندران به نسبت سایر استانها شده است.

وی افزود: هدف اصلی « بسیج رسانه » تربیت انسان رسانه ای متعهد از طریق آموزش است. وظایف اصحاب رسانه انعکاس مطالبات مردمی است.
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در پایان توسعه سند چشم انداز رسانه مازندران را از ضروریات دانست و گفت:برآنیم تا با تشکیل شبکه ی رسانه ای در مازندران این قشر زحمت کش جامعه را از مظلومیت رها سازیم.

بسیج رسانه مازندران

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *