مشاور عالی فرمانده کل سپاه:راه شهدای مدافع حرم پایان ندارد

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اعلام اینکه شهدای مدافع حرم راه سعادت را با اختیار انتخاب کردند و مسیرشان پایان ندارد، گفت: نسل جوان لازم است در احوالات شهدا تفکر و تأمل داشته باشند.

به گزارش نیکاخبر، سردار خسرو عروج امشب در مراسم گرامی‌داشت پنجمین شهید مدافع حرم آمل شهید مصطفی زال‌نژاد، اظهار کرد: شهدا برای همیشه زنده هستند و خداوند به آنها رزق و روزی دائمی عنایت کرده است.

وی افزود: نباید گمان کنیم که شهدا مرده‌اند زیرا می‌توان نقش شهدا را احساس کرد و آنها بر اعمال و رفتار ما ناظر هستند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروزه شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم باعث آبرو، ابهت، عزت و اقتدار کشورمان هستند و ما مدیون همه شهدا هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه جوانان امروز کشور در دفاع از حریم اهل بیت سر و جان نمی‌شناسند و راه شهادت همچنان باز است، بیان کرد: جوانان کشورمان راه شهدا را ادامه می‌دهند و هیچ اجبار و تحمیل برای آن وجود ندارد.

عروج با بیان اینکه نمی‌توان راه شهدا را به جوانان تحمیل کرده و بگوییم که این مسیر را ادامه دهیم، افزود: امام امت فرمودند که پیمودن این مسیر انفرادی و اختیاری است و هر کس با اختیار و انتخاب خود برای سعادتمندی مسیر شهدا و اهل بیت را بر می‌گزیند.

وی با اشاره به اینکه باید در احوالات شهدا و زندگی فردی و اجتماعی آنها تفکر کرد، گفت: با تفکر در احوالات شهدا به موضوعات مهمی دست می‌یابیم که به ملکوت وصل است و مربوط به عالم مادی و دنیایی نیست.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *