رضوانی ازدستگیری سارق کارت‌های بانکی در میاندرود خبر داد

فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری سارقی که از طریق کارت‌های بانکی افراد مسن سرقت می‌کرد خبر داد.
ذات‌الله رضوانی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد سه فقره شکایت با موضوع کلاه برداری به پلیس آگاهی شهرستان از سوی مقام قضایی ارجاع شد ماموران نیروی انتظامی پیگیر موضوع شدند.
وی بیان کرد: حسب شکایت مال باختگان که از سطح سواد و آگاهی کمی برخوردار بودند با مضمون اینکه شخصی با هویت معلوم دارای تحصیلات عالیه ضمن حضور در مقابل دستگاه خودپرداز با شناسایی افراد فوق و انجام عملیات بانکی برای آنها به بهانه قعطی سیستم یا موضوعات دیگر در یک فرصت کارت‌های افراد را جابجا و با دادن کارت‌های تاریخ گذشته، سرقتی یا پیدا شده، در فرصت مناسب با توجه به اینکه رمز را از قبل توسط صاحب کارت دریافت کرده بود نسبت به تخلیه حساب بانکی افراد اقدام می‌کرد.
فرمانده انتظامی میاندورود خاطرنشان کرد: با تحقیقات انجام شده پلیس، این فرد که سابقه‌دار نیز بوده است مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر می‌شود و با قرار قضایی مناسب روانه زندان شد.
رضوانی افزود: نکته قابل توجه این است که افراد مسن در انجام امورات بانکی سعی داشته باشند از بستگان خود استفاده کنند و از اعتماد بیجا به افراد غریبه خودداری کنند تا دچار بروز چنین حوادثی نشوند.
وی مبلغ جابجا شده توسط این فرد در میاندورود را بیش از یک میلیون تومان بیان کرد و گفت: این فرد در اقدامی مشابه در شهرستان ساری نیز دست به چنین عملی با حجم پولی بیشتری زده است.
میانخبر

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *