امسال بیش از ۱۰۰۰نفر از مردم نکا به راهیان نور اعزام خواهند شد/ تصویر

جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور شهرستان نکا ، به منظور برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی در محل فرمانداری برگزار شد.
معاون فرماندار شهرستان نکا با تأکید بر اینکه سیاست بازدید از مناطق جنگی به منظور آشنایی و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، خواستار برنامه ریزی دقیق و هماهنگی بیشتر برای برپایی کاروان های راهیان نور و رفع موانع موجود بر سر راه این اقدام مفید شد.
غلامیان همچنین بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای ارتقا و توسعه كیفی برگزاری برنامه های راهیان نور تأكید كرد.
این مسول گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمانهای شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص بسیار ارزشمند است.
معاون فرماندار نکا تصریح کرد: فرهنگ غنی مقاومت و ایستادگی دفاع مقدس باید در نسل جوان کشور فراگیر شود و یکی از مهم ترین و موثر ترین راهها همین کاروان راهیان نور است.
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا نیز در این جلسه ، برای اعزام پر شور کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور گفت: بهترين روش براي بازگو كردن خاطرات جنگ تحميلي و رشادتهاي رزمندگان بازديد از مناطق جنگي است.
سرهنگ شریفی با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف در مناطق جنگی ، لزوم همکاری و مشارکت مسئولان دستگاههای اجرایی را خواستار شد و گفت:حضور در مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس باعث انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مي شود و اين اثر گذار است.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج نکا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست) افزود: همه مسئولین باید به خود ببالند و شکرگزار باشند که در این کار بزرگ معنوی سهیم هستند و برای پشتیبانی و حمایت از این حرکت فرهنگی تمام توان خود را به کار گیرند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *