غلامی؛راهیان نورمقدمه بازگشت به خویشتن است

در جلسه ستاد راهیان نور میاندرود از حضور با صلابت مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن قدردانی شد
به گزارش نیکا خبر، معاون فرماندار میاندرود ضمن تقدیر از مدیران که در ایام دهه فجردربرپایی برنامه های بزرگ این ایام الله دهه فجر با حضور وافر تلاش مضاعف داشتند و با امت غیور و ولایتمدار همراهی نمودند تصریح داد: مردم و مسئولات با حضور با صلابت و پرشور خود برگ زرین دیگری از صفحه انقلاب رقم زدند.
وی گفت این ایام متعلق به همه مردم است.
غلامی گفت:مردم روز ۲۲بهمن به آمریکا و رییس جمهور نادانش تاکید کردند که هیچگاه ایرانی را نمی شود تهدید کرد و با هر تهدید مشتی محکم بر یاوه گویی های آنان خواهند زد.
این مقام مسئول در فرمانداری میاندرود با دست اندازیهای مذاکرات اشاره کرد و گفت : ما اهل مذاکره هستیم و البته در چارچوب قوانین و حفظ منافع نظام که همین کاری که سربازان سرافراز دیپلماسی ایران انجام دادند ولی اجاره سوء استفاده از این مذاکره را نمی‌دهیم
محمدرضا غلامی از راهیان نور بعنوان چشمه جوشان و اثر بخش فرهنگی در برابر هجمه های مختلف یاد کرد و گفت:هر ساله راهیان نور با هدف شتشوی زنگار مشکلات فرهنگی از جسم آنانی که دل در گرو این انقلاب و ارزشهای ناب دفاع مقدس دارند نجام میشود و امسال هم همچون سال گذشته با همکاری و همرآهی مدیران انجام خواهد شد.
او تلاش برای برنامه های راهیان نور را راه پرصواب و کار فرهنگی بزرگ یاد کرد و خواستار تلاش بیشتر گروههای مردمی و مسئولان شد

علامی هدف از راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار،شهادت و مقاومت دانست و گفت:یکی از بهترین هدایای بزرگ الهی بعد از جنگ سفر کاروانهای راهیان نور بودو مقدمه بازگشت به خویشتن خویش است که در این کار مقابله با تهاجم فرهنگی و ایجاد حسن مسئولیت در ما است.
وی با اشاره به اینکه راهیان نور پیوند نسل اول انقلاب با نسل جدید است.سهمیه میاندورود در اعزام کاروان راهیان نور را ۶۰۵ نفر در تعداد ۱۳ اتوبوس از ۱۷اسفند لغایت ۱۱فروردین اعلام کرد .

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود برمدیر جهادی دکتر غلامی

  2. غلامی ته پرچم بالا

  3. احسنت برهمشهری بادرایت . غلامی جان نگران نباش همیشه مرغ همسایه غازه . ای کاش قدر تو رو میدانستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *