آموزش وپرورش نکاپیشگام دراجرای برنامه های ایام الله دهه فجر/تصویر

درآستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،ریاست اداره آموزش و پرورش نکا به همراه معاونین خود در جمع اصحاب رسانه شرق مازندران به تشریح اهم برنامه های دهه مبارکه فجر سال ۹۵ پرداخت.
به گزارش نیکا خبر ، حسین پالار در طلیعه گفتگو خود با خبرنگاران ،ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و جان باختگان حادثه پلاسکوی تهران و نیز گرامیداشت ایام الله دهه فجر از اصحاب رسانه بعنوان همکاران فرهنگی رسانه ایی آموزش و پرورش نام برد و خواستار اطلاع رسانی منصفانه، صادقانه شد.

DSCN9405

حسین پالار پاسداشت از فجرآفرینان را به عنوان یک ضرورت در راستای اشاعه آرمان های انقلاب دانست وی گفت: استکبار تمام تلاش خود را در جهت جدایی دین و ارزش های دینی از حکومت بکار بسته است.
پالار ادامه داد: حکومت ما زیر چتر اسلام اداره می شود و تمامی فعالیت های خود را حول محور دینمداری و برگرفته از مکتب ناب قرآن انجام میدهد.
وی با اشاره به هدایت پیامبرگونه امام راحل و معمار کبیر انقلاب اسلامی و استفاده درست از ظرفیت های مردم تسرح داد: انقلاب ما با قدرت مردم محقق شد و هر جا پای مردم درمیان باشد هیچ قدرتی نمی تواند آنرا شکست دهد.
ریاست آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه رمز ماندگاری انقلاب ما وحدت کلمه است یادآور شد: وحدت کلمه از هر بمب هسته ای کارسازتر است.
وی دامنه وگستره آموزش و پرورش نکا را ۱۷۸ مدرسه و ۱۸ هزار دانش آموز و ۱۷۵۰ فرهنگی برشمرد و در ادامه خاطرنشان کرد: همه با شکوهی خاص و در جشن انقلاب شرکت خواهند کرد.

ریاست اداره اموزش و پرورش نکا در ادامه این نوید را داد که بزرگترین و دومین آزمایشگاه پلاسما هسته ایی دانش آموزی با حضور مهمانان کشوری و استانی در این شهرستان افتتاح خواهد شد .
او دیگر پروژه برای افتتاح این اداره را در ایام الله دهه فجر مدرسه ۹ کلاسه بهپاک اعلام داشت و تصریح داد تاکنون برای احداث آن بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه شده است و در انتها راه نیاز به تجهیز آن می باشد که از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان انجام خواهد شد .

DSCN9383

پالار مهمترین برنامه های دهه فجر امسال را آذین بندی تمامی مدارس ، نواختن زنگ انقلاب در مرکزیت شهر در بخش مرکزی و نیز در بخش هزار جریب بصورت همزمان اعلام کرد .
وی در ادامه به برگزاری یادواره های شهدا در ۴ مدرسه و نیز یادواره شهید شاخص رسانه استان و عطر افشانی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت : در کنار این برنامه ها برپایی نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزی جشنواره های پخت عذا های محلی ،مشارکت در اجرای بزرگترین رخداد ورزشی شهرستان “المپیاد ورزشی بومی محلی در سالن سردار شهید بردبار در تاریخ ۱۴ بهمن ماه “و نیز نشست های عفاف و حجاب بصیرت افزایی را در دستور کار خودمان داریم .
متولی تعلیم و تربیت شهرستان نکا در بخشی از سخنان خود به کمبود اعتبارات و مشکلات موجود در دستگاه آموزش و پرورش این شهرستان هم اشاراتی داشت و گفت: ۲۰ هزار متر از مراکز تعلیم و تربیت شهرستان نکا نیاز به مقاوم سازی و نو سازی می باشد.
او با اشاره به اینکه ۲۹ مدرسه نکا تخریبی است برای بازسازی و نو سازی آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

DSCN9422

DSCN9423

DSCN9398

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *