جلسه مشترک منابع طبیعی؛بخشدارهزارجریب ودهیاران +تصویر

دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته منابع طبیعی با حضور محمدیان بخشدار بخش هزارجریب و دهیاران این بخش و کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان نکا در این اداره برگزار شد.
به گزارش نیکاخبر: در این جلسه در راستای فعالیتهای پژوهش و آموزش و امکانات موجود در جهت افزایش توانمندیهای بخش کشاورزی و اهمیت منابع طبیعی ، درخصوص همکاری تنگاتنگ با بخشدار و دهیاریها با توانمندیها و امکانات آموزشی واشاعه فرهنگ عمومی در رابطه با حفاظت از منابع طبیعی و جنگل های منطقه اشاره شد .
همچنین در این نشست ضمن تشریح اهم برنامه های هفته منابع طبیعی برترویج فرهنگ درختکاری در بخش هزار جریب تاکید شد.
محمد محمدیان بخشدار هزارجریب با اشاره به ضرورت حفظ منابع آب‌وخاک،جنگل‌ها و مراتع در جمع دهیان هزار جریب گفت : هفته منابع طبیعی فرصت خوبی برای ترویج محمدیان تصریح کرد: وجود منابع آب‌وخاک فرصت خوبی برای توسعه جنگل کاری و رونق اقتصاد سبز است.
وی بر لزوم همکاری بین بخشی و مشارکت واحدهای جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در حفاظت و تقویت عرصه منابع طبیعی تأکید کرد.
اعلایی معاون اداره منابع طبیعی شهرستان نکا در این نشست جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردم را در امر درختکاری از مهمترین اولویت‌های هفته منابع طبیعی اعلام کرد.
این مقام مسئول در منابع طبیعی نکا ، کاشت و توزیع نهال با حضور مسئولان شهرستانی، برگزاری کارگاه و کلاس‌های آموزشی و بازدید از طرح‌های منابع طبیعی را از مهمترین برنامه‌های هفته منابع طبیعی شهرستان نکا برشمرد.
شایان ذکر است : ۱۵ تا ۲۲ اسفند در ایران هفته منابع طبیعی نامگذاری شده و نخستین روز هفته منابع طبیعی، روز درختکاری است.

DSCN9369

DSCN9372

DSCN9351

DSCN9354

DSCN9355

DSCN9358

DSCN9366

DSCN9370

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *