ربیع فلاح:درخواست های مردمی تاکنون بدون واسطه رسیدگی شد

استاندار مازندران گفت : با حضورچهره به چهره در دیدارهای مردمی تاکنون درخواست های مردم بدون واسطه رسیدگی و برطرف شد.
استاندار مازندران :درخواست های مردمی تاکنون بدون واسطه رسیدگی شد
به گزارش نیکاخبر ، استاندار مازندران ، شماری از مدیران کل و مسئولین شهرستانی با حضور در فرمانداری سیمرغ با مردم دیدار چهره به چهره داشتند.
ربیع فلاح جلودار در این دیدار مردمی و در جمع خبرنگاران افزود: دیدارهای مردمی از سال های قبل انجام می شد و البته بیشتر ارتباط ما درخصوص ستاد رفع موانع تولید با حضور در واحدهای تولیدی ، بانک ها و مدیران اجرایی برگزار می شد .
وی اضافه کرد : با حضور در شهرک های صنعتی مشکلات و مسائل مربط به تولید کنندگان را دنبال کرده ایم که پاره ایی از مشکلات در این زمینه برطرف شده است.

فلاح با اشاره به اینکه در پایان سال دولت یازدهم که برنامه های دولت رو به اتمام است؛ شهرستان به شهرستان حضور پیدا می کنیم ، ادامه داد : شهرستان سیمرغ سومین شهری است که من به همراه شماری از مدیران کل با حضور چهره به چهره همه مشکلات مردم را بررسی خواهیم کرد.
وی اضافه کرد : درخواست ها و مشکلات مردم در سراسر استان تقریبا یکنواخت بوده است و در این شهرستان بیشتر مشکلات در قسمت روستاها و در زمینه طرح هادی ، شن ریزی راه روستایی ، اشتغال و نیازهای زیر بنایی مثل تامین آب ، تسطیح اراضی کشاورزی بوده است.
استاندار مازندران حضور مدیران کل در این دیدارهای مردمی را مناسب تلقی کرد و گفت : اگر مردم شهرستان سیمرغ احساس می کنند که پاره ایی از موارد و مشکلاتشان را مطرح نکرده اند حتما این موارد را به استانداری یا فرمانداری شهرستان ارجاع دهند تا پیگیر شویم.
وی چهارمین دیدار چهره به چهره خود را در غرب استان مازندران عنوان کرد.
فلاح جلودار در خصوص تخصیص اعتبارات برای جاده کیاکلا به بهنمیر و کیاکلا به بابل اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه برخی جاها با کمبود اعتبار مواجه هستیم اما بنا داریم تا از یک پیمانکار توانمند برای به سرانجام رسیدن پروژه ها استفاده کنیم.

ایرنا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *