بیانیه اعتراضی سپاه نوشهر به اجرای برنامه شب نشان نیما/ تصویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر دربیانیه ایی خطاب به فرماندار نوشهر نسبت به اجرای نامناسب برنامه “شب نشان نیما “اعتراض خود را اعلام و خواستاربرگزاری جلسه شورای تامین و توضیحات لازم در این زمینه شد. 13941011000378_photoa
متن کامل نامه فرمانده سپاه نوشهر :
فرماندار و ریاست شورای تامین شهرستان نوشهر
با عرض سلام و خسته نباشید به استحضار میرساند به دنبال حوادث اخیر بنام شب نشان نیما که در روز پنج شنبه مورخ ۱۶ دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات اداره کل بندر برگزار گردید. باعث رنجش دلسوزان نظام بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان شده است .
همانطور که مطلع هستید شهرستان نوشهر جایگاه و قدمگاه شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و حضور ولایت فقیه امام خامنه ای مدظله العالی میباشد که کوچه پس کوچه های این شهر بوی عطر ولایت را میدهد و همچنین تقدیم ۴۶۵ شهید دفاع مقدس و اولین روحانی شهید مدافع حرم کشور که هنوز خانواده اش چشم انتظار حضور پیکر پاک و مطهرش هستند همچنین شاهد ایثارگری و جانبازی رزمندگان و بسیجیان سلحشور می باشد و همه انهایی که در مسند مسءولیت هستید به برکت خون هزاران شهید است انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که ریشه اش تشویق احکام اسلامی بوده است امروز شاهد تبلیغ گناهی هستیم که برای ضربه زدن به ارزشهای الهی این نظام پیاده نظام دشمن شده اند، لذا در شرایط حساس کنونی که دشمنان قسم خورده نظام با هجمه همه جانبه تهاجم فرهنگی سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند و هشدارهای پیامبر گونه مقام معظم رهبری به مسولین نظام متاسفانه شاهد برگزاری برنامه ای بوده ایم که باعث رنجش همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب اسلامی شده است . لذا مواردی را عرضه میدارم .
آیا دعوت از افراد مسئله دار و با سابقه مشخص دهن کجی به بسیجیان و وفاداران به نظام اسلامی نیست ؟
آیا دست دادن به خانم نامحرم پوشش بدبازیگر مراسم دهن کجی به احکام الهی نیست؟
آیا حضور شخص دولت ابادی در این مراسم که سال ۱۳۷۹ در مراسم برلین و فتنه ۱۳۸۸ حضور فعال داشته است دهن کجی به دلسوزان نظام نیست ؟
آیا مگر قرارنبود مسئولین حافظ خون شهداو ارزشهای الهی این نظام مقدس باشند ؟
لذا از حضرتعالی خواستاریم بعنوان نماینده عالی دولت ضمن برخورد قاطع با عوامل برگزاری این مراسم مواضع شفاف خود را اعلام و در اسرع وقت ضمن تشکیل جلسه شورای تامین توضیحات لازم را ارائه نمائید.
سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *