ماراتون سخت شورای شهر نکا با انتخاب جمشیدی پایان یافت

پس از کش و قوس های فراوان ؛رئیس شورای اسلامی شهر نکا اعلام کرد؛روح الله جمشیدی با اکثریت آرا بعنوان شهردار نکا پیشنهاد شد.
به گزارش نیکا خبر ؛حسین پویا اعلام کرد : رقابت سخت بین جمشیدی و حسینی سرانجام با برد جمشیدی همراه شد .%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7-%db%b0%db%b1-%db%b0%db%b5-%db%b1%db%b2-%db%b5%db%b1-%db%b3%db%b9
پویا گفت:البته در آخرین مرحله از انتخابات شهردار بعد از منصرف شدن گزینه آخر از بین گزینه های حسینی درخشانی اکبری محسنی و جمشیدی گردونه شورابرای به انتخاب جمشیدی اقبال پیدا کرد و در دقایق پایانی جلسه ظهر امروز روح الله(یحیی ) جمشیدی با ۹ رای بعنوان شهردار نکا پیشنهاد شد.
رییس شورای اسلامی نکا در ادامه یادآور شد :پس از طی مراحل اداری و معرفی و اخذ تائیدیه مراجع چندگانه و تایید استاندار محترم به صورت رسمی جمشیدی تا پایان چهارمین دوره فعالیت شورای اسلامی (شهریور ۹۶ ) درمسندشهردار نکا خدمت نماید.

دیدگاه های این مطلب

26 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. لطفا درمورد سوابق مدیریت شهری معماری و مبلمان شهری مدیریت مالی و پرسنلی و تحصیلی ایشان بنویسید.متشکرم

  2. اعضای شورای نکا با این همه تلاش، يه وقت چشم نخورین!!!، واقعا اعضای شورای این دوره، کاری کردند که از هر چه شورای شهر، بیزار شدیم!!!؟؟؟

  3. تبریک به مهندس جمشیدی عزیز

  4. هادیزاده چناربن در گفت:

    درود بر مهندس جمشیدی عزیز
    ایشالله موفق باشی

  5. رقابت سخت !!!!!!!!!!!!!! ۹ رای یعنی بدون رقیب.
    انشاا… در پناه ی خذای سبحان ، همکاری مردم و سازمانهای دیگر و درایت و تدبیر مهندس جمشیدی برای آبادی شهر نکا گامهای مثبت برداشته شود

  6. به این میگن انتخاب
    آفرین

  7. خدا رو شکر
    یکی از دل شهرداری
    سالم کاربلد و متعهد انتخاب شد
    مبارک مردم شهرمان انشاءا….

  8. هردم ازین باغ بری میرسد!
    اینم ازعجایب شورای شهرمون!دیگه میخ آخروبتابوت
    کسوت نمایندگیشون زدن!

  9. مهدي تقوي قلعه سري در گفت:

    جناب آقاي جمشيدي
    شما از معدود كساني هستيد كه بدليل شرح وظايف خود اغلب در كنار شهردار وقت آقاي مهندس ميري حضور داشته و بنابراين از سختي كار و خطراتي كه از بيرون براين كرسي تحميل مي شود بخوبي آگاهيد
    همچنين بديل سلامت سوابق قريب به يقين انتخاب شما مورد تأييد مرجع بالادستي قرار خواهد گرفت
    اميد ميرود در فرصت اندك پيش روي اين دوره از شوراي شهر با توكل برخدا در جهت استمرار خدماتي كه پيش از اين در شهرداري براي مردم ارايه مي شده و نيز ادامه روند پروژه هاي ناتمام گام برداريد
    با آرزوي توفيق براي همه خادمان ملت

  10. م ناصحی سوچلمایی در گفت:

    این انتخاب رو تبریک میگم….ولی انتخاب محکم و خوشحال کننده ای نبود…..

  11. از این که بومی هست خوبه…..ولی تجربه کافی نداره و نمیتونه از پس شهر بر بیاد….بیچاره مردم نکا

  12. انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان شهردار شهرمان تبریک عرض می کنیم.

  13. محمدمهدی دهپوری در گفت:

    سلام درود بر مهندس جمشیدی عزیز
    ان شالله موفق باشی

  14. سلام.چرا همه ی دیدگاه هارو نمیرارین?

  15. سلام آرزوی موفقیت برای شما راداریم انشاله جوی درهم ریخته نکا را آرام کنید

  16. شهروند نکایی در گفت:

    بدترین شوراها وضعیف ترین شورا ازبدو تاسیس این دوره هستند همه مردم میگن

  17. برای شما آرزوی توفیقات روز افزون دارم و عاجزانه و دوستانه شمارا به سرلوحه قرار دادن نامه امام علی (ع) به مالک اشتر توصیه می کنم
    آنجا که امر به تقوای الهی فرمودندو سفارش داشتند به اینکه
    “…مردم در کارهای تو به همان چشم می‌نگرند که تو درکارهای والیان پیش از خود می‌نگری و درباره تو همان گویند که تو درباره آنها می‌گویی و نیکوکاران را از آنچه خداوند درباره آنها بر زبان مردم جاری ساخته، توان شناخت.”

    “…باید بیش از تحصیل خراج در اندیشه زمین باشی، زیرا خراج حاصل نشود، مگربه آبادانی زمین و هر که خراج طلبد و زمین را آباد نسازد، شهرها و مردم را هلاک کرده‌است و کارش استقامت نیابد، مگر اندکی…”

    “برای کسانی که به تو نیاز دارند، زمانی معین کن که در آن فارغ از هر کاری به آنان‌پردازی. برای دیدار با ایشان به مجلس عام بنشین، مجلسی که همگان در آن حاضرتوانند شد و، برای خدایی که آفریدگار توست، در برابرشان فروتنی نمایی و بفرمای‌تا سپاهیان و یاران و نگهبانان و پاسپانان به یک سو شوند، تا سخنگویشان بی‌هراس‌و بی‌لکنت زبان سخن خویش بگوید.که من از رسول الله(صلی الله علیه و آله) بارها شنیدم که می‌گفت:پاک و آراسته نیست امتی که در آن امت، زیردست نتواند بدون‌لکنت زبان حق خود را از قوی دست‌بستاند.پس تحمل نمای، درشتگویی یا عجزآنها را در سخن گفتن.و تنگ حوصلگی و خودپسندی را از خود دور ساز تا خداونددرهای رحمتش را به روی تو بگشاید و ثواب طاعتش را به تو عنایت فرماید.”

    “اگر رعیت‌بر تو به ستمگری گمان برد، عذر خود را به آشکارا با آنان در میانه نه وبا این کار از بدگمانیشان بکاه، که چون چنین کنی، خود را به عدالت پروده‌ای و بارعیت مدارا نموده‌ای. عذری که می‌آوری سبب می‌شود که تو به مقصود خود رسی‌و آنان نیز به حق راه یابند.”

    “از خودپسندی و از اعتماد به آنچه موجب اعجابت‌شده و نیز از دلبستگی به‌ستایش و چرب‌زبانیهای دیگران، پرهیز کن، زیرا یکی از بهترین فرصتهای شیطان‌است‌برای تاختن تا کردارهای نیکوی نیکوکاران را نابود سازد.”

    موفق باشی

  18. جناب آقاي مهندس جمشيدي انتخاب بجا وشايسته شما رابه سمت شهردارنكا تبريك عرض نموده واميدواريم موفق باشيد.

  19. باعرض سلام و خسته نباشی محضرمبارك مهندس جمشيدي- ضمن تبريك ، آرزوی موفقیت روزافزون از خداوند متعال براي حضرتعالي آرزومنديم- مديريت شهرك صنعتي شهيد نظري شهرستان نكا

  20. قطع به یقین شوراها اگر با دقت بیشتر مهندس محسنی رو انتخاب میکردند خیلی خیلی برای شهر مفیدتر بود

  21. سایت شما نمونه بارز آزادی بیان…
    وقتی یه نظر مخالف رو پخش نمیکنید چطور اسم خودتون رو رسانه میذارید…

  22. (در پایان رجاء واثق داریم،در این مدت باقی مانده از عمر شورای شهر با خِرد جمعی و با تدابیر سازنده و استفاده ازظرفیت های سازمانی شهرداری بتوانند نسبت به اداره سالم شهرمان اقدام نمایند. انشا الله)
    این مطلبی بود که در مقاله روز ۱۴ دی ماه آقای اسماعیلی در همین سایت عنوان شده و آقای روح اله جمشیدی یکی از ظرفیت های بود که در خود شهرداری حضور داشته و از این منظر باید به اعضای محترم شورا شهر و شهردار تبریک گفته.

    • قطعا بعضيها پيشاپيش از چيزهايي خبر دارند كه من و شما براي دانستن آنها غريبه هستيم
      مشابه موردي كه فرموديد در سخنان آقاي غلامي هم كه بتاريخ ۱۶ دي در همين سايت به اشتراك گذاشته شده ديده مي شود

      قصه سناريوي از پيش نوشته شده است فقط همين

  23. ورپامی در۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    سلام
    با عرض تبریک به انتخاب خوب و شایسته البته مثل فوتبال گه وقت اضافه برای وقت گیری تعویض انجام می دن فقط خداکنه اینطور نباشه انشاالله ایشون در سال های سال باشن و تا خدمات خوبی در این شهر انجام دهند انشاالله در مسند بالاتر ببینیمتون فقط ، فقط، فقط این همه راندخوارها را یی که در دوران قبل بوده از خودت دورکن که ترکش به شما اصلابت نکنه آقای جمشیدی
    و من الله التوفیق

  24. مهدي تقوي قلعه سري در گفت:

    روز سه شنبه ۷ ارديبهشت ۹۵ آقاي مهندس سیدعیسی میری قلعه سری شهردار قبلي نکا نشست خبری ، درراستای قدردانی از پرسنل شهرداری واحد پاکبان(رفتگر) که خدمات ارزنده و شبانه روزی درسطح شهر دارند ، گفته بود : جانمایی المان پاکبان دریکی از میادین شهر در دستور کار شهرداری است.
    اينروزها شاهديم كه در قياب ايشان اينكار در جايي ديگر انجام شده و موجب دلگرمي اين عزيزانست.
    جا دارد آقاي جمشيدي شهردار جديد نيز بعداز ورود به شهرداري مراسمي هرچند مختصر جهت تجليل از پاکبان هاي زحمتكش كه در ميان اينهمه هياهوي مختلف هيچ يادي از آنها نمي شود برگزار نمايد.

  25. سیدقدرت الله شریفی در گفت:

    انتخاب بجا وشایسته شورای اسلامی از مهندس جمشید ی شهردار محترم شهرنکا تقدیر بعمل می آید وبه مهندس جمشدی تبریک عرض نموده وامیدواریم گام های موثری درشهرستان برداشته شود تااینکه مشکلات شهری شهروندان به حداقل برسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *